fbpx

organigrama-consiliul-judetean-prahova_19ce3.jpg

Organigrama Consiliului Județean Prahova, potrivit unui proiect de hotărâre, va fi modificată, cu mențiunea că se va menține numărul total de 245 de posturi, la care se adaugă cele trei funcții de demnitate publică.

Propunerea, care va figura pe ordinea de zi a ședinței din 19 aprilie, vizează reorganizarea unui compartiment din cadrul Consiliului Județean Prahova, prin înființarea Biroului sănătate, cultură, învățământ, mass media, sport - tineret, ONG-uri, turism, care va avea în componență șase posturi, respectiv un post de șef birou și cinci posturi ocupate.

Totodată, propunerea mai vizează desființarea unui post vacant de inspector debutant la Serviciul gestiune documente  și relații publice din cadrul Direcției Juridic Contencios și Administrație Publică .

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Numărul total de funcții de la Consiliul Județean Prahova este de 248, din care trei funcții de demnitate publică și 245 de posturi, respectiv „199 posturi – funcții publice (26 de conducere și 173 de execuție ) și 46 de posturi de natură contractuală (1 administrator public, 2 funcții de conducere, 4 posturi cabinet demnitar, 11 funcții de execuție de specialitate și 28 posturi personal de întreținere”, se arată în raportul de specialitate.

Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.

banner sos deces ultim 300 copyright.jpg
harold.jpg
salina_urbana_BUNA_desk_9833f.jpg
970.jpg