Teorectic, autostrada Ploiești – Brașov ar urma să fie construită în parteneriat public-privat, împreună cu o societate din China. Spunem teoretic, pentru că practic este autostrada fantomă a României.
Toți ”au construit-o”, dar nimeni nu a început-o. Nu a existat campanie electorală fără promisiuni de la toate partidele, legate de autostrada în a cărei existență nu mai crede nimeni.
Răzvan Cuc a fost întrebat, miercuri seara, la Digi 24, despre autostrada Ploieşti-Braşov, dacă se va face în parteneriat public-privat şi cât va fi taxa.
„Asta am spus. Nu pot să vă spun detalii, asta vă poate spune domnul Ghizdeanu, de la prognoză, că dânsul a lucrat la acest proiect, n-am lucrat noi. Noi, de la Ministerul Transporturilor, i-am asigurat suportul din punct de vedere tehnic, adică i-am pus toată documentaţia tehnică la dispoziţie”, a spus el.
Întrebat dacă proiectul se va face cu o companie din China, Cuc a răspuns: „Nu ştiu, aşa am auzit şi eu, n-am discutat cu dânsul”. De unde să știe bietul om, pentru că el este ministrul Transporturilor, nu ministrul Fantomelor?
Informațiile despre ceea ce ar urma să se întâmple, vorbesc despre un contract în care chinezii vin cu muncitorii lor, dar și cu materiale chinezești.
Deocamdată, pentru delectare, vă oferim următoare imagine a unui articol de partid din 1995: