fbpx

51168203_882867538581305_2659935600748003328_n.jpg

Nu trece zi să nu existe sesizări ale ”beneficiarilor” transportului de persoane pe rutele intrajudețene din Prahova. Controalele sunt sporadice și ”de ochii lumii”.

Printre cele mai des întâlnite probleme sunt: starea jalnică a mijloacelor de transport (autobuze și microbuze), numărul insuficient al acestora, atitudinea față de călători, în cazul unora dintre dispeceri și șoferi. Și lista poate continua...

În momentul în care sunt atribuite licențele de transport, în mod normal câștigătorii se obligă să asigure mașinile care să poată prelua fluxul de pe aceste trasee. Cum asta nu se întâmplă, călătorii ajung fie să stea precum sardelele în conserve, fie nici măcar să nu mai apuce să se urce în autobuze.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Sesizarea unui cititor:

Locuiesc în comuna Izvoarele și doresc să sesizez câteva aspecte legate de prestațiile firmei de transport Chivaran com srl. Pe 31 ianuarie 2018 am ajuns în autogara de la Vălenii de Munte, să aștept microbuzul de Maneciu.

Am ajuns la ora 16.15, la 5 minute de la plecarea autocarului. Am rămas să aștept aproximativ 45 de minute, să vină o a 2 a masină, dar aceasta a venit încarcata de la Ploiești și nu a luat decât câteva persoane, deși în autogară erau foarte mulți călători.

Am fost să discut cu dispecerul și a zis că va veni o altă mașină, de la București, lucru care s-a și întamplat, dar și aceasta a luat doar o parte dintre călători. Dacă nu mă înghesuiam și făceam un pic de gălăgie, nu reușeam să ajung acasa.

Pe dispecer l-am rugat să bage o mașină suplimentară, însă a zis că nu îl pot obliga să facă asta (problemă de atitudine). Când am plecat, au rămas foarte mulți călători în autogară, alții fiind și prin celelalte stații din oraș. 

PS : de la 1 februarie 2019 vor crește și tarifele pentru biletele de călătorie, pe toate traseele, cu 50 de bani, scumpindu-se si abonamentele.”

O altă sesizare este de pe ruta Ploiești - Lapos, vizând transportatorul DST. Cea care a trimis fotografia din acest material, reclamă aceeași problemă a transportului în condiții inumane, oamenii stând în picioare, înghesuți.

De fiecare dată când am publicat astfel de materiale, conținând sesizările justificate ale călătorilor, firmele de transport au solicitat dreptul la replică, conținând serii de explicații și scuze. Rezultatul: nimic nu s-a schimbat.

51168203_882867538581305_2659935600748003328_n.jpg

Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.

Comentează cu profilul tău de Facebook


970.jpg