fbpx

sediu-primaria-ploiesti.jpg

Ideea de realizare a unui Birou Unic în noul sediu al Primăriei Ploiești este una dintre propunerile municipalității, pentru a veni în sprijinul cetățenilor. În plus, la parterul noului sediu al Primăriei Ploiești ar urma să funcționeze și un ghișeu pentru încasarea taxelor și impozitelor locale. SPFL intenționează să dezvolte și sistemul de plată a taxelor și impozitelor locale, dar mai ales a amenzilor, prin terminalele SelfPay, de la nivelul lanțurilor de supermarket din municipiu.

Discuțiile cu privire la înființarea unui ghișeu pentru încasarea taxelor și impozitelor locale au fost deja avansate, la această oră fiind parcurși toți pașii pentru ca o astfel de inițiativă să fie implementată.

Prin urmare, ploieștenii vor avea posibilitatea să plătească taxele și impozitele locale la un ghișeu care va funcționa la parterul noului sediu al Primăriei Ploiești.

„SPFL Ploiești este pregătit să înființeze acest nou ghișeu la parterul noului sediu al Primăriei Ploiești. Astăzi (n.r. luni, 17 decembrie) vor avea loc noi discuții tehnice pe această temă. Vorbim de un spațiu care va funcționa la parterul clădirii”, a precizat Simona Dolniceanu Vișean, directorul SPFL Ploiești. 

Totodată, în viitorul apropiat, ploieștenii ar putea să beneficieze de noi spații pentru plata taxelor și impozitelor locale. Vorbim de terminalele SelfPay existente la nivelul lanțurilor de supermarket din municipiu. În acest sens, SPFL Ploiești propune ca din bugetul local să se suporte comisionul datorat în urma încasării de taxe, impozite și amenzi de la contribuabili prin intermediul terminalelor Self Pay.

„La nivelul municipiului Ploiești sunt 55 de astfel de locații unde pot fi achitate, pe viitor, taxele și impozitele locale, dar în special amenzile. Vorbim de terminalele existente la nivelul supermarket-urilor. Propunerea SPFL este ca în cazul unei astfel de plăți comisionul să fie suportat de către municipalitate”, a precizat Simona Dolniceanu Vișean, directorul SPFL Ploiești.

Plata ar urma să se realizeze pe baza cărții de identitate sau cu înștiințarea de plată primită de la SPFL. Plata efectuată prin aceste terminale se vor înregistra și evidenția imediat în sistemele SPFL.

Dacă proiectul de hotărâre propus este aprobat, pentru tranzacțiile cu o valoare ,mai mică sau egală cu 10%, 1,7% din valoarea tranzacției, iar pentru tranzacțiile cu o valoare mai mare de 10 lei, se va percepe 1,7% din valoarea tranzacției, dar nu mai puțin de 1 leu/tranzacție.

Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.

banner sos deces ultim 300 copyright.jpg
970.jpg