Sunt client al UPC de vreo cinci ani și, cu câteva excepții, am fost mulțumit de serviciile prestate. Până luna trecută, când am început să am probleme cu recepționarea unor programe TV din pachetul plătit oricum în avans.

UPDATE 1 Am fost sunat de un reprezentant al UPC și, în urma unei discuții civilizate, mi s-a promis rezolvarea problemei tehnice. Vă țin la curent!

UPDATE 2 În această seară problema s-a rezolvat, fără a fi nevoie să cumpăr nu știu ce echipament de la UPC. Putem să nu mai fim fraieri?

După ce am sunat la serviciul clienți, am primit vizita unui tehnician, care a măsurat calitatea semnalului, constatând că acesta este cam de rahat.
Mă așteptam să scoată trusa de scule și să rezolve problema, însă mi-a cerut un pix să completeze un  proces verbal în care a bifat recomandarea instalării unui dispozitiv de amplificare a semnalului. "Nu vă costă mult, 100 de lei plus 30 de lei manopera" a încercat respectivul să fie amabil. Cum starea mea de nervozitate era destul de avansată, omul a dispărut rapid din peisaj.

Am pus mâna pe telefon și am încercat să rezolv pe cale amiabilă problema, însă tipul de la call-center îmi spune că în astfel de situații clientul e bun de plată. "Noi nu răspundem de calitatea serviciilor decât în limita unei distanțe de 50 de metri de la stâlp, conform contractului" a încercat să-mi explice respectivul. L-am invitat politicos să măsoare distanța ca să vadă că e mult sub maxima din contract, după care mi-a indicat o adresă de mail.

Am făcut și o sesizare scrisă, la care am primit până acum răspunsul de mai jos.

Așadar, eu ar trebui să plătesc în plus față de abonament 130 de lei (putea fi vorba și de 10 lei, nu suma contează), ca să urmăresc programele TV plătite deja. Pe bune?!

Le transmit cu această ocazie celor de la UPC (serviciul de relații cu presa doarme pentru că nu a avut nicio reacție la solicitarea mea) că nu vor vedea niciun leu de la mine în afara abonamentului și că deja mă gândesc, ca și în cazul decathlon, la concurență.

 

 

 

UPDATE M-au sunat la un nr invalid