trencfr3

CFR Călători a introdus săptămâna aceasta pe ruta Bucureşti Nord-Ploieşti Sud patru trenuri modernizate din fonduri proprii, la Revizia de Vagoane Bucureşti Basarab.

Cele patru trenuri au fost introduse în circulaţie începând din 12 octombrie 2016, potrivit unei postări de pe pagina de Facebook a Ministerului Transporturilor.

Informaţia a fost comentată imediat de către utilizatori ai reţelei de socializare.

„Am mers azi (miercuri - n.r.) cu IR 1551, trenul a fost tras pe linie cu întârziere însă a recuperat pe parcurs. Condiţii civilizate în vagoane, grad de umplere aproximativ 95%. Părerea mea este că trenul poate scoate sub 40 de minute pe această rută cu lejeritate", spune un utilizator.

Altul a menţionat la rândul său că trenul Interregio ar putea parcurge mai repede distanţa de 60 de kilometri dintre Ploieşti şi Bucuresti, respectiv în 35 de minute.

„Eu l-aş retrograda la tren regio având în vedere că parcurge 60 de kilometri în 50 de minute cu oprire în două staţii din parcurs (pentru o secţie pe care se poate circula cu 160km/h iar viteza constructivă a ramei TE fiind de 120km/h). 35 de minute este demn pentru un rang superior", subliniază acesta.

Ruta feroviară Bucureşti-Ploieşti este printre puţinele din ţară unde trenul poate circula cu 160 de kilometri/oră.

Garnitura trenurilor modernizate este formată din patru vagoane etajate cuplate între ele, un vagon clasa 1 şi trei de a 2-a şi au o capacitate totală de peste 270 de locuri.

Lucrările de îmbunătăţire a gradului de confort din cele patru trenuri au fost realizate din fonduri proprii CFR Călători, la Revizia de Vagoane Bucureşti Basarab.

trencfr1

trencfr2

trencfr3

trencfr4

sursa: economica.net