Vizual campanie

Carrefour România, împreună cu Agenția Națională pentru Egalitatea de Șanse între Femei și Bărbați (ANES), demarează între 21 iulie și 20 august 2016 o campanie amplă de conștientizare a luptei împotriva violenței domestice, prin comunicarea în hypermarketurile Carrefour a numărului unic naţional de urgenţă, dedicat combaterii violenţei domestice. 

Victimele violenței domestice au la dispoziție un număr unic național și accesibil printr-un call-center, disponibil 24 din 24 de ore. Linia telefonică gratuită cu numărul 0800-500-333 a fost lansată în luna noiembrie a anului trecut, de către Agenția Națională pentru Egalitatea de Șanse între Femei și Bărbați, din subordinea Ministerului Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice, fiind înființată în cadrul proiectul „Start - O viață de calitate în siguranță”.

Call-center-ul asigură asistență tuturor persoanelor agresate: copii, femei, bărbați și vârstnici, dar și consiliere pentru cei care nu își cunosc drepturile și serviciile de suport la care pot apela. Violenţa domestică este un fenomen cu caracter continuu, ciclic, care crește în timp ca frecvenţă și severitate și care are efecte devastatoare pe termen lung asupra copiilor - victime sau martori. În spatele liniei telefonice se află o echipă formată din operatori –psihologi și sociologi – experți în prevenirea și combaterea violenței domestice.

În plus, sprijinul Carrefour se conrectizează şi in măsuri de susţinere a cele 4 unități locative de urgență înființate prin proiectul ”START - O viață de calitate în siguranță!”, dedicate victimelor violenței în familie, prin asigurarea unui pachet de servicii, pachet ce vizează aprovizionarea acestor spații cu alimente şi produse igienico-sanitare.