Joi, 24 mai 2012 - 6:17:31

1 € = 4.4662 RON

 Glendora: 
18 ° C


 
Observatorulph
 
 
Alegeri locale 2012 Prahova – Lista candidaţilor confirmaţi de partide
 

Pro sau contra eutanasierii maidanezilor? Spune-ţi părerea aici!


Marius Nica

Lumaidanezi_ploiestini, 30 mai, proiectul legislativ privind eutanasierea câinilor fără stăpân se va afla pe ordinea de zi a Camerei Deputaţilor.
Potrivit propunerii, autorităţile locale vor putea stabili termenul până la care câinii comunitari să fie adoptaţi de iubitorii de animale, în caz contrar animalele fiind eutanasiate. Aceasta soluţie ar putea fi adoptată şi la Ploieşti, primarul Andrei Volosevici declarând în emisiunea “Direct la subiect”, de la Alpha TV, de săptămâna trecută, că aşteaptă schimbarea legislaţiei pentru a putea acţiona. Vezi declaraţia lui Volosevici privind rezolvarea câinilor fără stăpân AICI.
Deja iubitorii de animale au anunţat că vor picheta mâine, simltan, sediul Parlamentului României şi pe cel al Comisiei Europene pentru a protesta împotriva deciziei de eutanasiere a maidanezilor.
Vă puteţi exprima opţiunea folosind secţiunea comentarii de mai jos, însă ne rezervăm dreptul de a cenzura mesajele care folosesc un limbaj obscen.

29 mai 2011
Rating:              (2434 vizualizări)
 
Deratizare - Dezinsectie - Dezinfectie - Tratamente Fitosanitare
 
 
 
Adăugaţi un comentariu:


Nume:
Email:
Comentariul:
Codul de siguranţă:
Toate câmpurile sunt obligatorii.
    
Comentarii



 
avatar anabela 0  
http://www.petitieonline.ro/petitie/cei_care_semneaza_petitia_impotriva_eutanasierii_lasa_o_singura_alternativa_reala_adaposturile_acei_oameni_sa_contribuie_la_construirea_si_intretinerea_lor_-p37059052.html Vreti caini atunci sa aveti grija de ei, cine e de acord sa semneze petitia.
 
(25 aprilie 2012 00:14:09)
 
 
avatar andreea 0  
proooooo. sunt de paredre ca fiecare caine trebuie sa aibe un stapan ca si in alte tari unde nu veti vedea un caine fara stapan pe strada. cei care nu au stapan inseamna ca sunt in plus. eu am doi si am ajuns sa imi fie teama sa ai scot la plimbare din cauza miilor de caini vagabonzi care se tin dupa tine sau mai rau...sar sa te muste
 
(2 decembrie 2011 00:29:24)
 
 
avatar Agentu +1  
Eu sunt PENRU EUTANASIERE 100% daca nu ii omor eu cu mina mea
 
(10 noiembrie 2011 01:07:45)
 
 
avatar madalina +2  
eu,personal sunt pro eutanasierea cainilor maidanezi. Am mai incercat o data cu serilizarea si nu a dat niciun rezultat....cainii ne musca,nu ne f*t,asa ca sterilizarea nu are rost. iubesc aminalele,am si eu 2 si mari una bucata ciobanesc german una bucata ciobanesc de berna dar stau la curte,ingrijiti,etc....asa ca cei care se tot agita ca sunt omorate suflete nevinovate,etc sa se gandesaca si la cei care au murit sfartecati de jivine si la parintii copiilor care au ramas mutilati pe viata din cauza javrelor
 
(18 octombrie 2011 17:40:41)
 
 
avatar alexandru +1  
Pt. cei care voteaza impotriva eutanasierii cainilor vagabonzi, ii rog sa se puna in pielea bietelor animale, castrate.Castrarea lor a fost o adevarata crima impotriva naturii, a firescului lucrurilor, pur si simplu nu mai traiesc nu mai au niciun orizont, sunt singuri si tristi, mai bine nu ar mai trai decat asa, este INUMAN, ANORMALA MASURA impotriva inmultirii lor.
Sunt convins ca nu-i eutanasiaza in mod barbar ci prin tehnici medicale.
 
(10 august 2011 04:21:22)
 
avatar KAI -2  
Videouri cu hingheri care omoara in bataie catei nu au ajuns la tine? Sau ii injecteaza in inima cu benzina, etc? Pe ce planeta traiesti? E clar ca nu ai habar. Asa ca nu te mai baga in seama.

Castrarea e inumana? Nu, inuman e sa nu iti sterilizezi animalul propriu din curte, sa il lasi sa se inmulteasca, si pe urma sa aduci puii la oras intr-o sacosa si sa ii azvarli in parc la mila sortii.

La fel de inuman e sa omori cu cruzime, asa cum se practica la noi, bietele animale.

Lasa-ma cu ce crezi tu. Eu iti zic ce se intampla. Cauta pe youtube videouri si vei vedea cum se "eutanasiaza" la noi.
 
(10 august 2011 10:02:10)
 
avatar STELICA 0  
inuman este sa cresti caini in jurul blocului crezand ca le faci un bine ,dar faci un rau oamenilor care sant muscati de acesti caini
 
(10 august 2011 17:15:46)
 
avatar KAI -2  
1) Cainii astia exista din cauza prostiei oamenilor care nu si-au sterilizat animalele personale, bietii caini nu au nici o vina. 2) O minoritate infima sunt intr-adevar agresivi si acestia nu au ce cauta in libertate. Insa nu poti generaliza si decide ca toti sunt periculosi, e stupid.
 
(10 august 2011 20:31:13)
 
avatar stelica +2  
intr-o haita este nevoie de un singur caine mai ,,receptiv,, atunci cand trece un biciclist sau un om alergand pentru a antrena toata haita in atacarea biciclistului sau omului ,un simplu latrat poate deveni instantaneu un adevarat calvar si cel mai stupid lucru este ca acesti caini sant protejati de unii oameni inconstienti de raul care il pot face aceste animale
 
(11 august 2011 07:30:08)
 
 
avatar cretu c +4  
cand se ia odata o hotarare,ca mi-e frica sa mai ies din casa,m-au atacat de mai multe ori si chiar m-am panicat,acum iau tratament pt atacuri de panica,multumesc
si la obor,si in vest,si in centru
 
(10 iulie 2011 18:15:08)
 
avatar stelica +4  
acea hotarare despre care zici nu se va putea lua foarte curand ,atata timp cand diversi indivizi asazisi iubitori de animale se opun eutanasierii cainilor fara stapan
 
(10 iulie 2011 20:03:23)
 
 
avatar mihaela +5  
Solutia sa scapam de cainii vagabonzi de pe strazi este sa-i eutanasieze. Daca era buna legea cu sterilizarea si intoarcerea lor in teritoriu cum s-a procedat din 2008 pana acum nu se inmulteau de nu mai poti sa treci pe strazi din cauza lor.N-au invatat la scoala cei care isi zic iubitori de animale ca acesti caini vagabonzi pe care ii doresc pe strazi sunt purtatori de boli si paraziti?De ce suntem nevoiti noi oamenii intregi la minte sa ne chinuim din cauza lor?
 
(1 iulie 2011 20:55:01)
 
 
avatar IOHANA +5  
Va rog din suflet sa faceti la un fel cu aceste animale;sunt infometati si ataca ,in special dimineata oamenii.Stau pe Republicii si imi e frica sa mai plec la serviciu, mai ales ca merg prin parc si acolo este in permanenta o HAITA de ciini,care ataca...Traim intr-un oras european,nu in jungla!...oare e posibil sa ne fie frica sa lasam si copiii cu bicicleta in parc,din cauza DOBITOACELOR?
 
(29 iunie 2011 15:12:00)
 
 
avatar Angel -7  
Solutia pe care tu o vezi ca fiind viabila a functionat in romania de cand ne stim,iar legal,de 2 ani,ar fi interzisa...REZULTATUL A CEEA CE NUMESTI TU „SOLUTIE VIEBILA” SE VEDE! Ar fi cazul sa schimbam solutia viabila,sa o incercam pe cea care fun ctioneaza-STERILIZAREA-si sa scapam de cei care ne conduc!!!
 
(21 iunie 2011 10:14:24)
 
 
avatar Gogu Steriade +25  
SUNT PENTRU EUTANASIEREA MAIDANEZILOR (dar si a rapciugosilor care ii pupa sub coada)!!!!
Principala durere a ONG-urilor sunt BANIIIIIII !!!!
...Iar fufele urlatoare ar trebui sa puna mana sa investeasca bani din salariile/pensiile lor pentru a ajuta acesti caini comunitari.
Sa nu fiu inteles gresit. Am in grija mea (in curtea tatalui meu si in apartamentul meu) 3 caini (dintre care doua catele maidaneze sterilizate pe banii mei) si 3 feline.
Ultima felina adoptata este victima unui maidanez . Am cheltuit cu salvarea ei peste 1000 RON pana acum (in doar 4 saptamani).
Cheltui lunar, cu toate fiintele pe care le am in grija, peste 1200 RON .
Vaccinurile anuale , pentru toate cele 6 vietuitoare, ma costa peste 450 RON.
Nu mai pun la socoteala deparazitarile interne si externe...
Cine nu ma crede poate cere e-mailul meu redactiei !!!
Iubirea patrupedelor inseamna daruire, investitie, sacrificiu.
Sunt constient ca nu pot lua toate animalele in casa. De aceea ma si limitez la cat pot eu sa fac. De aceea ma delimitez de toti nebunii care manifesta si urla , sustinand sterilizarea in masa si reintoarcerea in teritoriu. Am vazut ce poate face un maidanez aflat in haita ....
DA, SUNT PENTRU EUTANASIEREA CAINILOR DE PE STRAZI !!! ESTE SINGURA SOLUTIE VIABILA !
Vinovati pentru situatia la care s-a ajuns ???? Toti idiotii si imbecilii care strang haitele de maidanezi pe langa blocuri si care ii hranesc cu resturi, dar cand vine vorba de responsabilitate ... o dau cotita! De asemenea sunt vinovati imbecilii care nu isi sterilizeaza animalele si le lasa sa se reproduca liber. Mai sunt vinovati si cretinii care isi abandoneaza animalele/puii pe strazi .
INSA CEI MAI VINOVATI SUNT ONG-urile ROMANESTI CARE AU PAPAT BANII DIN DONATIILE EXTERNE !!!!!
 
(6 iunie 2011 11:26:03)
 
 
avatar lina -6  
De ce sa-i omoare, sunt si ele niste suflete.
 
(5 iunie 2011 22:30:01)
 
 
avatar Vuvuzella +8  
FRATILOR INTR-O SAPTAMANA SCAPAM DE CAINII MAIDANEZI. A PROMIS PRIMARUL ACUM 1 SAPTAMANA LA ALFA TV. A fost o gluma gen Volosevici. Asta nu stie ce porumbei scoate pe trompeta !Eutanasierea e singura solutie, sau exportul in China !
 
(3 iunie 2011 08:29:33)
 
avatar Banculescu Marcel -1  
Mai sunt 3 zile si scapam de cainii comunitari, dupa cum zicea marele nostru primar. Marius Nica intreaba primaru daca mai ramane valabila declaratia lui. Povesti !
 
(7 iunie 2011 10:54:52)
 
 
avatar mirela 0  
Nu suntem in jungla sa invatam tehnici de aparare asupra fiarelor, asupra lupilor care actioneaza in haita ca si cainii.Cand suntem atacati de un om ripostam in legitima aparare si asa ar trebui sa procedam si fata de unul canin plus ca se incalca codul civil unde se mentioneaza care este raspunderea detinatorului de animale.Pe strada, stapanul pune botnita propriului caine ca sa circule,la maidanezi cine le pune?Iubitorii de animale ar trebui mai bine decat sa se vaite,sa le faca un gard,sa-i izoleze,sa-i hraneasca,sa-i adopte,intr-un cuvant sa aibe raspunderi
si chiar actionati penal daca nu-si asuma obligatiile asumate.Sa nu fim ipocriti si sa punem omul pe primul plan.Asa de josnic s-a ajuns ca sa ne obisnuim cu traumele psihice si fizice,cu bolile transmisibile si mizeria stradala?Haideti sa fim civilizati si sa lasam cezarului ce-i al lui,adica omul sa circule liber omul pe strazi,zile si nopti, neingraditi de maidanezi.
PS:Mai mult atasament fata de oameni si lasa-ti fiarele in habitatul lor,in cazul de fata tarcul sau adaposturile.
La extrema daca nu se schimba treaba sunt pro eutanasiere!
 
(3 iunie 2011 03:36:42)
 
 
avatar mirela +3  
Cainii sunt animale periculoase in haita.De ce este obligat stapanul unui caine cand iese cu el din casa pe strazi sa-i puna botnita?De ce nu sunt in adaposturi sau ingraditi cu garduri cumva.Nu sunt pentru circulatia libera pe strazi alaturi de cainii fara stapan .Deci ei nu au stapan.Primaria raspunde pentru trauma sau muscatura?ONG-ul?Politia comunitara sa-i caute pe stapanii de animale de pe la case care-i plaseaza de la sate la orase si nu-i sterilizeaza si sa-i amendeze.Sa i-a masuri la reclamatiile facute,sa tina cont de cati oameni au fost muscati.Sa aibe o evidenta si nu sa sanctioneze un om care se apara de o fiara.Legitima aparare este si in cazul cainilor.Ataca si la randul meu am dreptul sa ma apar.Ce atatea comentarii.Cine nu-i vrea morti ,sa se ocupe de ei.Sa-i i-a in casa,la curte,sa le faca adaposturi,ingradiri etc.Daca va musca un caine n-ati mai urla atat.De semenii vostrii nu va pasa atat.Rusine!
 
(3 iunie 2011 02:20:23)
 
 
avatar gicutu +22  
Bine , dupa ce varsam doua lacrimi de crocodil privind trist la cateaua din poezie , sa revenim in realitatea gri din Ploiesti . Va asigur ca 99% din populatia Ploiestiului doreste sa scape prin orice mijloc de potai si cel care va rezolva problema asta va fi ales primar fara emotii . Cei sub 1% , infimi ca si numar , dar foarte vocali si vajnici postatori , vor sa dea impresia falsa ca sunt multi , prin numarul mare de postari . Fals , bibicilor , orice sondaj de opinie poate sa demonstreze asta . Hai sa terminam odata cu idiotenia asta si cu ridicarea poalelor prin ziare .
 
(2 iunie 2011 22:00:23)
 
 
avatar Andreea +2  
Cantecul catelei

Spre ziua, sub capita de secara,
Pe auriul snopilor plecati,
Cateaua, în vifornita de-afara,
Fatase sapte catelusi roscati.

Pîna-n amurg, veghind încovoiata,
I-a rasfatat, lingîndu-i ne-ntrerupt.
Si se topea ninsoarea spulberata,
Pe fierbinteala pîntecului supt.

Iar seara, cînd gainele s-aseaza,
Stapînul casei a iesit posac
Si unde mama pîlpîia de groaza,
El pe toti sapte i-a bagat în sac.

În urma lui, fugind dupa desaga,
Cateaua da-n nametii de pe drum…
Rapindu-i puii, apa din viroaga
Scîncea curgînd sub botul ei, acum.

Apoi, cînd se-nturna sovaitoare
Si singura înspre culcusul ei,
Deasupra casei i-aparu pe zare,
În locul lunii, unul din catei.

Straina, zgribulita si-n nestire,
Privea la chipu-i nalt si departat,
Iar luna plina, lunecînd subtire,
Dupa colini a disparut treptat.

Si cum atunci, cînd cineva-n ograda,
Drept pîine-i zvîrle-o piatra dinadins,
Ca stele mari de aur în zapada,
Cateaua ochii tristi si i-a prelins.

de Serghei Esenin
 
(2 iunie 2011 09:58:00)
 
 
avatar Voiculescu M. +5  
În Ploiesti, un tip merge pe stradă tîrîndu-şi un picior după el. Din faţă, se apropie un altul, tot tîrîndu-şi piciorul. Ajungînd unul în dreptul celuilalt, primul întreabă:
- Afganistan?
- Nu, c*cat de cîine de pe strada Cameliei.
Cam asta e viata in Ploiesti.
 
(1 iunie 2011 11:28:14)
 
avatar KAI -2  
Ciudat, la mine nu sunt patrupedele cele care urineaza pe scara blocului sau scuipa in lift aproape zilnic. Sunt bipedele...

Usor sa dai vina pe rahatul de caine de pe strada, dar pe urma, ca om, sa te **** pe scara blocului.
 
(1 iunie 2011 23:27:16)
 
 
avatar antijavre.ro +35  
Nu inteleg de ce nu este nimeni cuprins de dorinta de nestapanit sa salveze si matele vagaboande . Ca si ele sunt suflete nevinovate . Si nu mai pot de ele mai ales cand urla si se cotaie de cateva ori pe an de nu poti sa dormi linistit . Propun sa fie stranse si sa nu fie eutanasiate . Doar inchise in adapostul de caini de la Bucov ...
 
(31 mai 2011 16:23:10)
 
avatar Denisa -1  
Nu intelegi ca n-ai cum. Si cum sa intelegi tu astfel de lucruri cand animalele sunt pt. tine javre si mate?
 
(1 iunie 2011 09:58:08)
 
 
avatar Denisa -12  
Sa ne spunem parerea? De parca asta ar conta! De parca vre-un guvernant ar avea acest minim interes, sa ne ia in seama. NUUUUUU!!! Si cui sa ne spunem parerea? Unor oameni care, in primul rand nu pot pricepe? Sa intelegi ca trebuie sa ai respect fata de viata, sa intelegi ca trebuie sa-ti cresti copii intro lume curata, sa incercam sa le oferim mai bine, asta o pot face oamenii care au crescut frumos, omenii cu educatie si cu un sistem de valori bine fundamentat. Numai ca acesti oameni nu ajung politruci.
In al doilea rand, nu vor sa priceapa deoarece le-a intrat in mintile alea rigide si limitate ca omorul poate rezolva problema asta, generata de insi asemeni lor. Ei stiu ca in Romania uciderile n-au fost oprite niciodata si ca un program institutionalizat de sterilizare nu a fost implementat. Sterilizarea asta haotica, pe apucate, pe ici pe colo, evident nu are rezultate. Si in al treilea rand, nu pot renunta la ucidere pt. ca le aduce bani, furati cu usurinta. Ei, ticalosii, comercializeaza substantele de eutanasiere, ei, ticalosii, sunt in consiliile de administratie la Protan, ei ticalosii masluiesc hartiile cu evidente..., ei, tacalosii, fac si desfac. E PREA MULT!!! CAT VA MAI FI DOAR ROMANIA LOR?!?
 
(31 mai 2011 09:17:11)
 
avatar stelica +5  
ai zis bine ,SA[TI CRESTI COPIII INTR-O LUME CURATA ,pai unde sa plimb copilul ,prin parcurile pline ce ca..at de caine ? asta intelegi tu prin curat ? o sa zici ca si oamenii fac mizerie ,dear acestia pot fi amendati ,dar pe maidanezi cime ii amendeaza ca isi fac nevoile in parcuri ,pe iarba ?
 
(31 mai 2011 14:20:17)
 
avatar Denisa +9  
Este normal(dar in Romania normalitatea are alta dimensiune) sa ai parcuri si strazi curate, dar ca sa se intample asta trebuie sa traiesti intr-o tara civilizata, cu oameni educati, care nu-si trateaza animalul ca pe un obiect si carora nu le pasa cat rau genereaza o actiune de-a lor. N-avem ce face daca aici am ales sa traim. Putem insa sa incercam sa rezolvam probleme, sa schimbam mentalitati si sa speram ca ne vom civiliza intr-un v iitor, chiar daca mult prea indepartat. Si oricum, putem alege raul cel mai mic. Comportamentul copilului tau, caracterul lui depinde de felul in care-l cresti. Asa cum il formezi, asa il vei avea. E tarziu sa te plangi dupa ce raul a fost produs.Si apoi te miri ca te-a batut Dumnezeu.
 
(1 iunie 2011 09:54:38)
 
 
avatar Christina Lopascu +13  
Cata agitatie degeaba! Legea nu se va discuta decat la toamna sau la anul.Ieri a fost propusa amanarea discutiilor privind legea protectiei animalelor pt. la toamna. Volo zicea ca stie el ca se rezolva ieri. Abureala !Mai stringe Volo cainii in 2 saptamani ? Nu cred. Treaba cu Brasovul e adevarata. Pro euthanasierea !
 
(31 mai 2011 07:17:39)
 
 
avatar STANCIU LILIANA -5  
CONTRA EUTANASIERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
(30 mai 2011 20:17:14)
 
 
avatar Platitor de taxe -2  
Exterminarea cainilor fara stapan se practica de 10 ani, iar autoritatile publice afirma ca animalele s-au inmultit. Acesti nefericiti sunt o sursa uriasa si necontrolata de venituri pentru Putere. Acesta este motivul pentru care nu se doreste sterilizarea si intoarcerea in teritoriu, unde oricum sunt ingrijiti de iubitorii de animale. Cum sa piarda banii pentru campania electorala? Cerem imparativ adoptarea Legii Marinescu II(sterilizare si intoarcerea in teritoriu, sterilizarea obligatorie a animalelor din gospodarii, stoparea abandonului si a relelor tratamente aplicate animalelor). Anul viitor, la alegeri se va vedea ca nu suntem nici putini si nici nesemnificativi. Sa conteze pe noi pentru o anticampanie cu n-au mai vazut.
 
(30 mai 2011 20:08:02)
 
 
avatar KAI -6  
Contra eutanasierii.

Pentru ca si cand legea e impotriva, ei tot omoara la greu si nu le pasa.

Daca se aproba legea, nu vor mai avea absolut nici o limita la abuzuri si crime.
 
(30 mai 2011 17:57:21)
 
avatar popescu +3  
Bun si daca se vor omora maidanezii, care este problema ta?
Cu ce te deranjeaza ca NU vor mai fi pe strazi un pericol?
 
(31 mai 2011 10:41:41)
 
 
avatar Andrei D +6  
Toti cei care sustineti asa de tare sa nu se omoare cainii luatii voi acasa si stati cu ei pentru ca aici e oras nu padure si ne-am saturat ca in fiecare zi sa ne aparam de haitele de caini ca in jungla, nici noaptea nu se mai poate dormii pentru ca urla cainii la fel ca lupii din padure, cartierul de vest e plin de caini, numai la mine pe alee sunt vreo 15- 20, iti e frica sa mai lasi si copilul pe alee din cauza cainilor care si-au facut teritoru aici, si care oarecum sunt semi-salbaticiti...teritoriul animalelor e in padure, orasul e pentru oameni!!! NE-AM SATURAT DE CAINI!!!
 
(30 mai 2011 17:25:22)
 
avatar Gabi -1  
Intr-o tara normala ti se lua copilul si erai aruncat in psucarie ... cum sa iti lsi copilul pe alee ? Dementule !
 
(30 mai 2011 20:59:14)
 
 
avatar gabi +7  
Se impune responsabilizarea prin constrangere a celor numiti generic oameni.
Nepasarea este cea mai eficienta arma de ucidere in masa
 
(30 mai 2011 15:27:46)
 
 
avatar militia portocalie +42  
De ce nu prindem si sobolaneii sa-i castram si sa le dam drumul prin oras , dupa ce-i mangaiem pe capsoare ? Dragii de ei . Sau gandaceii , sa le tundem antenutele si sa le dam unda verde prin blocuri ? De ce nu si tantarasii , ca sunt si ei suflete nevinovate , ce sa faca daca au eclozat si ei ? Sa le tuflim trompitele si sa le dam drumul in Ploiesti ! Ce oameni lipsiti de simtul ridicolului ,care se uita cu nepasare cum mor semenii lor langa ei , dar se isterizeaza strident cand scapam un copil din coltii vreunei javre raioase si turbate ! Gasiti-va un job adevarat , parazitilor !
 
(30 mai 2011 15:27:33)
 
 
avatar Maria -10  
Nu sunt de acord cu eutanasierea
 
(30 mai 2011 13:34:00)
 
avatar popescu +5  
Dupa ce te va musca un caine vagabond iti vei schimba opinia despre eutanasierea acestora?
 
(31 mai 2011 10:39:27)
 
 
avatar popescu +12  
Citesc si ma crucesc cum pot considera unii cainii vagabonzi drept fiinte cu suflet.
Ba voi chiar aveti c--at la creier?
Va doresc din tot sufletul sa va muste maidanezii si abia apoi sa postati comentarii impotriva eutanasierii acestora.
 
(30 mai 2011 12:50:10)
 
avatar lukysor +4  
ciini ataca cind miroase a prost fara creier linga el!!!! Altfel nu !!! @popescu
 
(3 iunie 2011 12:38:14)
 
 
avatar alina c -10  
nu eutanasierii
 
(30 mai 2011 11:58:10)
 
 
avatar raluca -10  
UCIDEM cu fiecare act de violenta, cu fiecare instigare, SUFLETELE COPIILOR NOSTRI si odata cu asta si viitorul societatii. NU E NORMAL sa ucidem in masa pentru a ne spala pe maine de o problema creeata tot de "OAMENI". De ce promovam violenta? Cu ce ne ajuta daca transformam copiii in viitori criminali? Asta este mostenirea pe care vrea sa ne-o lase conducerea actuala? Ma scuzati , dar imi este rusine de a fi ROMAN.
 
(30 mai 2011 11:47:43)
 
 
avatar Mircea C. +9  
Euthanasierea e singura solutie. Treaba cu sterilizatul e vrajeala. In Brasov au fost euthanasiati cainii fara stapin cu ajutorul voluntarilor iubitori de caini. Sterilizarea e valabila daca se face in toata tara, ceea ce e cam imposibil !Bani aruncati aiurea pe sterilizare. Si in Ploiesti a fost facuta si nu se vad rezultatele !
 
(30 mai 2011 11:21:13)
 
avatar Gabi +2  
Care voluntari iubitori de caini au ajutat la eutanasierea cainilor fara stapan in BV ?? Ia baga exemple cretinelule. Da si nume, ca doar ce daca este inca ilegal sa eutanasiezi. Oricum suntem o tara de puscariasi tolerati in libertate. Dar baga aici niste nume sa facem o listuta viteazule !
 
(30 mai 2011 20:56:47)
 
avatar Nelu Brasoveanu -7  
FRAIERE VORBESTE LA BV. cu seful de la protectia animalelor. Medici veterinari voluntari au ajutat la euthanasierea cainilor din Brasov. Nu te baga in seama daca nu cunosti problema !
 
(1 iunie 2011 12:15:12)
 
 
avatar diana -5  
BINE ZIS.IN PRIMUL RAND NU CRED CA CITESTE CINEVA COM ASTEA CA SA VADA CA SUNTEM MULTI CEI CARE SPUNEM NU EUTANASIERII.CELE TREI JIGODII CARE AU SCRIS CA SUNT PRO AR TREBUI SA FACA CAPUL DE LISTA LA EUTANASIERE.SI GUVERNANTII SI PRIMARII SI ASA ZISII MEDICI VET CARE EXECUTA CRIMELE...
SI PT COCO,CARE MAI SUS SCRIA CA SA SE DEA BANII LA COPII SARACI CA NU AU PARINTII SA-I DEA LA SCOALA AM O INTREBARE:CINE I-A PUS SA-SI FACA COPII????LE-A PLACUT SA SI-O TRAGA,S-AU INMULTIT CA SI MAIDANEZII,IAR ACUM SA SE ALOCE FONDURI ,CULMEA DIN BANII NOSTRI CA SA MEARGA COPII LOR LA SCOALA???MARS LA C...T.CAINII SE INMULTESC CA NU JUDECA,DAR "DESTEPTII2 CA TINE DE CE O FAC????AR TREBUI DATE NISTE TESTE SI EUTANASIATI TOTI NEMERNICII CA VOI,CARE PRETIND CA SE NUMESC OAMENI.MERG PE DRUM,TREC PRIN GANGURILE BLOCURILOR SI NU MI-E FRICA DE CAINI.LE VORBESC FRUMOS SI MA INTAMPINA CU DRAG.LE DAU O BUCATICA DE PAINE SI SUNT CEI MAI BUNI PRIETENI,CHIAR AU SARIT SA MA APERE ATUNCI CAND UN JEGOS NENOROCIT A SARIT SA-MI FURE GEANTA SI SA-MI TRAGA-N CAP.PE ALA NU-L MAI EUTANASIAZA NIMENI CA JUDECA SI STIE CE FACE...SI PE CRIMINALI SI VIOLATORI SI PEDOFILI SI ZOOFILI SI TOATE SCARBELE PAMANTULUI...NUUUUUUU,AIA SE PLIMBA LINISTITI SI-SI FAC MENDRELE IAR PE BIETII CAINI SA-I EUTANASIEM.RUSINE VOUA,MIZERABILILOR.SA VA DEA DUMNEZEU ACEEASI SOARTA CARE LE-O DORITI CAINILOR...
 
(30 mai 2011 11:09:30)
 
avatar Lukysor +6  
FELICITARI,FELICITARI SI IAR FELICITARI DIANA!!! ca tine ar trebui sa gindeasca un OM care da dovada ca are materie cenusie!!! De ce sa dau din banii mei unora care si-au tras-o ca iepurii pentru alocatii,pentru ajutoare,care de dimineata pina seara stau in baruri si saptaminal asalteaza primaria pentru ajutoare de urgenta!!!oricum ne racim gura de pomana cu cei care folosesc capul........sa nu-i ploua in git!!!! Stelica,Florin ,Popescu..etc!!
 
(3 iunie 2011 12:50:18)
 
avatar stelica -1  
ai scris un mare adevar aici CAINII NU JUDECA , nu spuneti voi iubitorii de maidanezi ca sant inteligenti si nu ataca omul degeaba ? pai pana la urma cum e ,daca nu judeca nu au ce cauta pe strada pentru ca arma lor este gura cu care musca si neavand discernamant inseamna ca trebuie eliminati ,violatorii ,hotii si criminalii sant pedepsiti de lege ,dar pe maidanezi cine ii pedepseste atunci cand musca ? dimpotriva am vazut ca sant aparati de tot felul de idioti care cred ca un caine este egal cu un om
 
(31 mai 2011 14:12:18)
 
avatar Floryn +8  
NEMERNICE si JIGODII sunteti voi , femeile fara barbati la usa , care habar nu aveti cum se creste un copil , nu vedeti decat catelusi samponati si parfumati, atat vedeti in jurul vostru, amprenta comunista inca persista in capetele alea ale voastre goale. Responsabili suntem cu totii ptr delicventa din jurul nostru, ptr ca o ingaduiti , voi, astea care care mergeti cu nasul pe sus cu pudelul in zgarda si cu paine in papornita. Auzi la ea: umbla cu painea in buzunar. Ma repet, luati-va barbati si vedeti ce poate face in pat, ca sigur habar nu aveti ce inseamna p..a. Si sa te citez: "MARS LA C...T".....vocabular de femeie nef...ta.
 
(30 mai 2011 12:54:30)
 
 
avatar Floryn +6  
Sunt PENTRU eutanasiere. Am tot citit parerile asa-zisi-lor iubitori de animale, toti vor sa traiasca cu/ca animalele, dar nici un iubitor nu a venit cu o idee de rezolvare la aceasta problema. Nu vedeti cati oameni se plang de aceste fiare care , chiar sterilizate, devin fiare in miez de noapte si nu numai noaptea??? De ce sa cheltuim bani cu cainii maidanezi prin creearea de adaposturi+ hrana+ vaccinuri+ etc. Nu vedeti cat disconfort creeaza in societate, pe orice strada te duci treb sa te feresti de caini. Ar trebui , voi iubitori de maidanezi, sa vi se opreasca din venitul vostru 5% ptr creearea de adaposturi si ingrijirea acestor maidanezi, sa vedem daca va convine. Asta ar fi o rezolvare ptr ambele tabere. Vreau sa se joace copii mei in siguranta fara sa fie muscati de javre.
 
(30 mai 2011 10:30:42)
 
avatar Lukysor +6  
Bai florine{romaneste,nu cu Y} tu ai o problema cu umblatul noaptea pe strazi! Tu si copii tai!!! Mai bine umbla putin la educatia ta si a copiilor tai!!!! ca nici eu si nici copii mei {3la numar}nu umblam la ora 23 pe strada! Asa i-am educat! Si nu din cauza ciinilor,care sint mielusei pe linga un ,,conational"care te intilneste! Ce faci cind acesta iti va zice:-,,N-ai un foc sa-mi dai o tigara,ca mi-e o foame de n-am unde dormii la noapte!!!!"dar stiu,nu e ciine si probabil aveti aceleasi conceptii si il iei acasa!!! Bravo!!!
stelica spune-mi unde vrei sa dau mincare la ciinii strazii!!!!Vreau sa te intilnesc!!! Astept....
 
(3 iunie 2011 12:31:18)
 
avatar Gabi -1  
Logic, gunaoie ca tine ii arunca in strada, si eu rebuie sa fiu impozitat fiindca nu sunt deacord cu uciderea lor. E evdenta ogica ta de strut !
 
(30 mai 2011 20:47:36)
 
avatar Batiescu Ana Maria -4  
Dragul meu "Floryn" ca limba materna a devenit cu tentativa de engleza la tine....
Dragutul meu "Floryn", eu am 101 de solutii la rezolvarea acestei "probleme". Sa iti expun cateva?
Cu cea mai mare placere:
Prima si cea mai simpla, consta in implicarea TUTUROR cetatenilor romani si mai ales a celor ce isi permit mai mult ca noi astia mai amarati, de a dona si a contribuii la crearea unor centre cu specific. Si lunar, impozitarea fiecarui salariat (obligatoriu) cu un 2% pentru a putea asigura mancarea si intretinerea centrelor. Deasemenea se pot face si fel si fel de actiuni caritabil pentru strangere de fonduri si suplimente necesare acestor caini. Exista oameni cu suflet care ar dona sume de bani pentru ajutorare, de asta sa fi sigur.

Daca idiotii ca tine nu ar sta in fruntea tarii de 20 de ani, cu siguranta azi nu am fi ajuns sa avem aceasta problema. Daca ar fi existat putin creier si dorinta de implicare din partea cetatenilor romani, AZI, maidanezii nu ar fi existat. Daca oamenii ca tine ar adopta precum este firesc intr-o tara civilizata, AZI maidanezii nu ar fi ajuns o problema nationala si nu am fi stat in baza unor nimicuri sa voteze daca traiesc sau nu traiesc.
Asta nu este un joc de-a Dumnezeu! Este o situatie serioasa care trebuie gandita, necesita implicare si daruire de la oameni capabili si competenti si nu de la erori ale vietii care urca la putere si au impresia ca pot ucide fara sa existe urmari.
Daca o tara oricare nu este capabila sa rezolve o asemenea situatie atunci problema nu vine de la caini de pe strazi ci vine de la oamenii care au permis zeci de ani ca ei sa fie inca pe strazi. Si am ajuns acum intr-o situatie disperata in care se pune ca optiune, omorarea unor vieti.
Daca tie iti pare normal, inseamna ca esti bolnav mintal!
 
(30 mai 2011 11:13:11)
 
avatar popescu +1  
Cucoana
Esti dusa cu capul..
Noi nu suntem in stare sa construim nimic pentru copii orfani si batranii abandonati si vrei sa ni se impoziteze salariile suplimentar pentru a intretine niste caini?
Daca exista oameni cu suflet care "ar dona sume de bani" cauta-i, ia-le banii si construieste tu acele centre.
Apropo, cum se numeste ONG-ul la care lucrezi?
 
(31 mai 2011 11:08:49)
 
avatar stelica +2  
mai bine sa-ti impoziteze tie salariul cu 100% 100 pe 20 de ani eu sant de acord sa imi impoziteze salariul cum zici tu ,dar numai pentru a se procura cele necesare eutanasierii si corect zici ,problema vine de la oamenii care au permis zeci de ani sa mai fie pe strazi ,eu unul nu mai permit la mine la bloc sa mai fie hraniti cainii ,pe cine il vad il iau la bataie ca din cauza acelora care ii hranesc si le iau partea sau inmultit si pripasit pe langa blocurile unde locuim ,de ce nu se duc cainii in afara orasului ? hai ca iti zic eu ,din cauza unor incostienti care le fac cotete sau adaposturi pe langa blocuri si le dau sa manance si sa sti ca este normal ca sa combati niste daunatori trebuie omorati ,pentru ca acesti maidanezi nu sant altceva decat niste daunatori sisa sti ca eu nu mai votez decat partidul care ne va scapa de acesti caini indiferent de solutie si fara a implica banul public prea mult ,se lauda o fufa pe aici altadata ca are un master in comportamentul animalelor ,sa-mi spuna si mie ce dracu are un maidanez cu tine cand treci cu bicicleta pe langa el sau alergand ,de incepe ca un turbat sa te alerge antrenand tot restu haitei dupa el si mai spuneti ca nu trebuie eutanasiati ,vai de creierii vostri de iubitori ,decat cu titlul
 
(30 mai 2011 19:48:16)
 
avatar Batiescu Ana Maria -2  
Am o intrebare si eu... Unde incep propozitiile tale si unde se termina?
Bagata in ceata de raspunsul tau, iti comunic ca acei "inconstienti" fac asemenea gesturi umanitare, datorita faptului ca au suflet mare si generos. Se gandesc ca daca nimeni nu actioneaza sa le amenajeze si lor spatii cu specific, macar ei ca iubitori de animale, sa le ofere putinul ce il pot oferii.
Nici nu ma asteptam sa imi spui ca ai reactiona civilizat fata de cei ce hranesc animalele, pentru ca sunt inconjurata de ignoranti ca tine care din incapacitatea de a gandi catusi de putin pentru a rationaliza ca toate au o rezolvare si ca "a ucide" nu este solutia, ajung sa-si exprime parerea plina de prostie pe un site.
Respect in mare parte dreptul la replica, dar ce nu am sa respect niciodata este prostia cu care unii dintre voi va exprimati opiniile.
Daca ei trebuiesc omorati "Stelica", atunci trebuie sa fiti si voi omorati, voi astia care prin gandire sunteti partasi la omorarea a sute de mii de maidanezi.
DA! Este vina omului ca acesti caini sunt pe strazi. Este vina omului ca sunt agresivi. Un caine este agresiv numai cand este maltratat si infometat. Atunci el se apara. Iti recomand sa mai deschizi o carte de psihologie, daca stii sa citesti bineinteles, ca sa intelegi, daca te duce mintea si ai capacitatea, de ce latra un caine care se da la bicicleta. Raspunsul ar fi faptul ca isi apara teritoriul. Cum tu sari sa bati pe unul sau una ca da unui caine de mancare la scara ca mai mult nu te duce creierul, asa si cainele care este caine si in sinea lui este facut sa apere, isi apara teritoriul. Asta nu inseamna ca o sa si muste.
 
(30 mai 2011 20:33:25)
 
avatar stelica -2  
vad ca deviezi de la subiect si o dai in gramatica .probabil esti o asazisa titrata cu carte multa ,adepta a nemuncii adevarate ,dar sa revenim la subiect ,teritoriile de care vorbesti ,pe care le apara spurcaciunile de maidanezi sant intamplator ale oamenilor si se numesc ,strazi, alei. parcuri etc. nu stiu daca ai copii ,dar eu am si sant nevoit cand il scot la plimbare sa fiu atent pe unde calca prin parc pentru a nu se murdari de mizeria lasata de maidanezi ,evident o sa zici ca si oamenii fac murdar ,dar spre deosebire de maidanezi oamenii pot fi amendati dar maidanezii sant protejati de voi pentru a face mizerie , .de ce nu iti asumi raspunderea haitei de caini de langa blocul tau pe care ii hranesti si ii adori ? santeti buni numai de gura si scandal cand vine vorba de eutanasiere ,dar dai Doamne sa treaca aceasta lege a eutanasierii si sa scapam de ei odata , si din partea mea puteti sa faceti ceva bun, adica INFARCT
 
(31 mai 2011 07:31:04)
 
 
avatar Batiescu Ana Maria -3  
Se pare ca pe aici comentariile "fara lauda" la PSD nu trec!
Sunt impotriva! Pentru simplul fapt ca bietele animale au ajuns cum au ajuns din proprie prostie si ignoranta a romanului. Si eu am caini si pisici. Iubesc animalele la nebunie. Sunteti incapabili sa aveti grija de voi dabai de niste caini din moment ce ai in grija ta un caine si tu esti de acord cu omorarea celor maidanezi.
No apai oameni buni, de as fi caine in Romania si eu as vrea sa fiu eutanasiat.
 
(30 mai 2011 10:19:10)
 
 
avatar caine de pripas -3  
de acord cu eutanasierea , dar a politicienilor si guvernantilor. sterilizarea ar fi fost prea usoara caci javrele astea ordinare sunt in stare sa se inmulteasca si in atare conditii.
 
(30 mai 2011 10:09:26)
 
 
avatar Mirela -6  
Categoric impotriva eutanasierii!!! Mai intai sa fie data o lege prin care sa fie obligati stapanii sa-si sterilizeze cainii, apoi sa fie sterilizati cei de pe strazi si cu siguranta se va reduce numarul cainilor comunitari! Dar atata timp cat la mijloc sunt interese portocalii, nu se va face absolut nimic in favoarea bietelor suflete!
 
(30 mai 2011 09:33:20)
 
 
avatar Tinoseanu Valentina -9  
Este intr-adevar un subiect delicat, care naste controverse, pareri diferite etc...nu stiu ce sa zic..pe de o parte, ma gandesc, ca sunt niste biete fiinte care au si ele un suflet chinuit, ratacesc pe strazi si supravietuiesc asa cum pot, dar pe de alta parte ma gandesc, ca nu pot ajunge de la hipodromul ploiesti pana la gara de sud macar, cu bicicleta, fara sa fiu atacata de cateva haite marisoare de astfel de maidanezi..nu pot iesi sa fac miscarea aia zilnica de 30 de minute necesara pentru un corp sanatos, fara sa fiu atacata de animale, copiii nu pot iesi singuri pe strazi sau in parcuri din aceleasi motive. Sunt doua perspective care, parerea mea, ar trebui sa dea de gandit iubitorilor de animale, dar mai ales autoritatilor. Nu as dori eutanasierea acestora, fiindca si eu am animale acasa si vad ca singura diferenta dintre noi este aceea ca ele nu pot vorbi, insa trebuie gasita o solutie urgenta chiar, pentru curatirea orasului de aceste animale. Cu banii alocati pentru eutanasieri/maceluri in masa, ar trebui sa se deschida adaposturi. Nu trebuie sa fie de ultima generatie sau super luxoase, de fitze etc, cat trebuie sa le asigure un minim al vietii decente si traiul departe de strada. Vom vedea care va fi rezultatul!
Multumesc
 
(30 mai 2011 09:14:42)
 
 
avatar sterpu violeta +12  
Sunt pentru eutanasierea cainilor pentru simplu fapt ca s-au inmultit necontrolat si sunt un pericol pentru sanatatea noastra. Trebuie facut ceva in acest caz. Sunt haite de 10-15 caini care si-au facut teritoriu si treci cu frica pe langa ei pt ca nu stii cum reactioneaza.
Eu am catel acasa dar asta presupune grija si bani. Nu iubesti cainii dandu-le o bucata de carne. Daca nu mai poti dupa ei ia-i in casa si ai grija de ei. Asta arata ca esti iubitor de animale.
Sunt persoane care ii hranesc dar asta nu inseamna ca ii iubesti. Le trebuie vaccinuri samd. E vb de sanatatea noastra a tuturor.
Tb tinuti in adapost si daca nu ii revendica nimeni tb -cu parere de rau-eutanasiati.Asta este parerea mea. cred ca este de bun simt. daca vrem sa traim civilizat.
 
(30 mai 2011 09:07:00)
 
avatar KAI -5  
Voi, astia care aveti caini dar nu doriti maidanezi, voi v-ati sterilizat cainii? Sau ii lasati sa se imperecheze si pe urma aruncati puii pe strada ptr urmatoarea generatie de maidanezi? Doar de curiozitate.

In orice tara unde nu se sterilizeaza cainii de companie in procent covarsitor, cainii maidanezi sunt o problema.

De aceea, in tarile civilizate, nu sunt probleme. Nu ptr ca se eutanasiaza, ci ptr ca oamenii sunt responsabili si isi castreaza animalele de la bun inceput. Ca sa nu se mai nasca amarati nedoriti.
 
(30 mai 2011 20:09:41)
 
avatar lukysor +7  
Faci un pariu cu mine ca am 5 maidanezi,sint nemaipomeniti,cind ma duc dimineata in curte sa le dau mincare sint atit de bucurosi! si sint luati de pe strada! Si daca vrei sa stii cit de constienti sintem astia care iubim ciinii,vino la mine si daca sint toti castrati si sterilizati, te lasi castrat si tu???Hai eu te astept!!! Invitatie valabila si pentru stelica!!!!
 
(3 iunie 2011 12:19:59)
 
avatar stelica -4  
singurul lucru care il apreciez la tine este ca tii maidanezii in curte si nu in casa ca majoritatea de pe aici
 
(3 iunie 2011 13:01:59)
 
avatar Gabi -4  
Astia care au catel si cer moartea maidanezilor, sigur au cate un bishonel cu "pedigree" si sunt frustrate ca nu i pot scoate in parc. Doamen fereste sa fi adoptat un maidanez de pe strazi. Nu se ridica la valoarea lor ! Ipocrtii naibii ... dar eu rebuie sa ii iau pe toti in casa ... si probabil apoi in vine o alta civilizata sa imi faca reclamatie la politie ca de ce i-am luat in casa fara sa ii cer acordul, care acord evident ca nici un romanas frustrat nu ti-l va da.
 
(30 mai 2011 20:43:21)
 
avatar sterpu violeta -7  
Nu este chiar asa. Am un caine luat din strada, lovit si lasat asa pe drumuri. In jur de 2 luni avea. L-am luat in casa. Asa ca stimata doamna Gabi nu puteti sa emiteti idei doar asa de dragul discutiei.
Iar reclamatie la politie mi-au facut si mie multi vecini - si aveam un singur catel in casa, nu mai multi. Deci m-am confruntat cu probleme de cand am luat bichonelul - culmea s-a dovedit a fi bichon catelul meu.
 
(31 mai 2011 10:26:06)
 
avatar camy -1  
stimata doamna/domnisoara...vi-se pare cumva ca traim intr-o tara civilizata, traiti cumva intr-un cocon din care nu puteti vedea decat ceea ce "aparent" este frumos si sanatos in tara asta????....praful si mizeria de pe strazi nu se vede.... JEGUL din spitale nu se vede......oamenii amarati de pe strazi care vin la masa ta la terasa si sarmanii iti cer resturile de mancare, asa cum mi-sa intamplat aseara la Zilele Ploiestiului, asta vi-se pare civilizatie????.....bn ca s-au cheltuit atatia bani cu aceste zile, dar dc nu le-au dat si amaratilor alora cate o farfurie de mancare calda?.....si asta este pb cea mare a noastra: eutanasierea acestor catei. care practic nu ei sunt adevarata amenintare, ci NOI OAMENII ......frumos nu????.....IMPOTRIVA EUTANSIEI......SI SA NE FIE RUSINE, CA DE 20 DE ANI NU S-AU FACUT ADAPOSTURI PT EI, SI ACUM S-AU INMULTIT SI VRETI SA-I OMORATI!!!!!!......MAI BN AVETI GRIJA DE ACEI OAMENI "COMUNITARI" CARE N-AU CE MANCA, SI LASATI CATEII IN PACE SAU SA LE FACETI ADAPOSTURI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
(30 mai 2011 09:51:22)
 
avatar stan +6  
Felicitari pentru modul in care ganditi! Si eu sunt posesor de animal de casa si gandesc exact la fel.

Problema cainilor vagabonzi trebuie sa se rezolve odata pentru totdeauna, fiindca ne-am saturat de toti anii astia in care nimeni nu a raspuns pentru agresiunile lor. Sa se puna odata punct situatiei asteia si sa traim intr-un oras civilizat, in care fiecare animal de casa- cainii vagabonzi nu sunt animale de casa si existenta lor pe strazi e dincolo de limita inferioara a civilizatiei, dar pot fi eventual transformati adoptati, restul eutanasiati- sa aiba un stapan care sa-l ingrijeasca, sa-l hraneasca, sa-l plimbe, sa-l deparaziteze, sa-i faca un carnet de sanatate si, foarte important, sa raspunda pentru el! Legislatia romaneasca in materie nu mai poate sta dincolo de ceea ce inseamna oras dintr-o tara UE, indiferent ce zic asa-zisii iubitori de animale, ONG-uri etc. Si indiferent de cine este la guvernare!
 
(30 mai 2011 09:40:07)
 
 
avatar Irina -7  
CONTRA EUTANASIERII!
 
(30 mai 2011 09:06:15)
 
 
avatar Keno +5  
Pro eutanasiere!
 
(30 mai 2011 08:49:50)
 
avatar Mirela -9  
Dar sa se inceapa cu tine! Vai de capul tau! Azi esti pt eutanasierea cainilor si maine ii dai maica-tii una in cap sau ii tai gatul! CRIMINALILOR!!!
 
(30 mai 2011 09:29:52)
 
avatar popescu -1  
Astfel de comparatii arata cu adevarat ce este in capul celor ca tine si ne ajuta sa va intelegem.
 
(31 mai 2011 11:04:21)
 
 
avatar Puiu Neagoe +12  
Cine iubeste maidanezii sa ii duca acasa, nu pe strada ,in parcuri, in locurile de joaca.Trebuie facuta curatenie si in acest capitol. Base reformeaza tot, de la oameni, spitale, stat, caini, pisici, etc. Traim in Romania ! De rahat !
 
(30 mai 2011 07:21:20)
 
 
avatar KAI -4  
Dar de animalele care te iau la bataie pe strada de 1 Ianuarie si te baga in spital de beti ce sunt, chiar daca nu te cunosc? Si pe urma te judeci cu ei ani de zile, dar sistemul juridic e de cacat...

Animalele astea nu sunt si ele periculoase? Pe ele de ce nu le eutanasiem? Ca zau ca sunt mai periculoase decat maidanezii.
 
(30 mai 2011 01:32:19)
 
 
avatar KAI -5  
Ciudat, la mine la bloc, sunt oamenii cei care urineaza la parterul blocului (si asta aproape zilnic!!!); si tot oamenii cei care scuipa in lift (tot aproape zilnic!).

Deci pentru ca fac murdar si se poarta ca niste animale, ar trebui si ei eutanasiati, nu-i asa?
 
(30 mai 2011 01:30:06)
 
avatar popescu +3  
Cine afirma ca cei care sunt pro eutanasiere aproba comportamentul celor care urineaza la tine in bloc?
Sunt de condamnat acele comportamente "umane" dar asta nu inseamna ca putem compara si amesteca lucrurile.
 
(31 mai 2011 11:02:20)
 
 
avatar Batiescu Ana Maria -3  
"Dusi in centre insa fara cheltuiala banilor publici"
Hai ca este amuzant! Lasa sa cheltuim banul public pe plimbarea si cazarea politicienilor prin tari straine. Chipuile "delegatii" aka vacante in strainatate cu tot familionul ca deh plateste romanul muncitor.
De ce nu se introduce fortat, o taxa si pentru animalele astea? Eu nu as fi impotriva. Cel putin stiu ca O TAXA macar este pentru un scop nobil si nu pentru ca "desteptii" Romaniei sa bage in buzunare.
 
(30 mai 2011 00:22:41)
 
 
avatar Batiescu Ana Maria +1  
Domnule Volosevici,

Ca primar al acestui oras, aveti o datorie fata de cetateni. Sunt oameni "Pro si Contra" eutanasierii cainilor comunitari. Eu personal sunt total contra. Ca primar, presupun ca sta in puterea dumneavoastra sa gasiti solutia necesara pentru a satisface ambele tabere.
Solutiile sunt multiple si cu implicare si pasare bineinteles fata de niste vietuitoare lipsite de aparare, se pot pune in aplicare. In primul rand aveti sprijinul celor ca mine, ce iubesc acesti caini si cu siguranta o sa ne implicam in aplicarea celor mai bune solutii pentru extirparea statutului de "problema" cand vine vorba de cainii comunitari.
Poate nu realizati, insa problema nu sunt ei cat este indiferenta de care da dovada intreg sistemul politic.
Cu "respect"
Batiescu Ana Maria
 
(30 mai 2011 00:07:35)
 
 
avatar SSM -5  
Un NU hotarat MASACRULUI, si un DA la fel de hotarat sterilizarii animalelor CU si FARA stapan ! Nu traim intr-o tara din lumea a treia, asa ca REFUZ orice metoda barbara in modalitatea solutionarea problemei maidanezilor. Cruzimea impotriva animaleleor ( de orice fel ) ar trebui PEDEPSITA DUR, la fel cum e in alte tari...ca ne tot folosim de ele sa le dam ca exemplu. Nicio tara civilizata nu a ajuns la stadiul in care se afla barbarizand. Tebuie timp si trebuie actiune, trebuie transparenta si trebuie organizare !!!
 
(29 mai 2011 23:48:39)
 
avatar popescu 0  
Daca esti pentru sterilizare du-te si plateste tu
Noi nu mai vrem.....
 
(31 mai 2011 10:58:15)
 
 
avatar kiki +3  
SUNT PENTRU!!!!!!! SA-I EUTANASIEZE PE TOTI. SA NU-I MAI VAD PE STRADA. COPIII AU DREPTUL SA MEARGA PE STRADA, IN PARCURI FARA TEAMA DE A FI ATACATI. RUSINE ACESTOR ASA-ZISI IUBITORI DE ANIMALE. DACA-I IUBITI LUATI-I IN CASA, PLIMBATI-I IN LESA, CURATATI IN URMA LOR MIZERIA CE O LASA PE STRAZI.
SA SE TERMINE O DATA PENTRU TOTDEAUNA CU ACESTE ANIMALE.
AM AJUNS SA PROTEJAM ANIMALELE SI NU NE GANDIM LA COPII. HALAL TARA!
 
(29 mai 2011 23:23:49)
 
avatar ana -2  
nu stiu cum exista atatia oameni fara suflet , nu stiu cum de ne mai rabda pamantul...
 
(30 mai 2011 01:18:27)
 
avatar Batiescu Ana Maria 0  
Pro????
Pai foarte bine atunci, ei ii omoara, tu cheama familia ta si in special copii si ajuta autaritatiile sa sapa gropile pentru ei ce zici?
E ca si cum ai da aprobare ca si copii orfani sa fie omorati pentru ca dupa spusele traditionale, ies criminali si nu putem risca sa intre in contact cu copii care au mama si tata.
Problema nu sunt caini mai. Problema sunteti voi astia care nu gandesc si nu aveti pic de inima.
Rusine sa va fie!
 
(30 mai 2011 00:18:13)
 
 
avatar un OM -7  
STERILIZARE si RETURNARE!

RUSINE ca faceti un astfel de sondaj!
La oameni NORMALI LA CAP NICI NU SE PUNE PROBLEMA UCIDERII- si o mai si numiti..."eutanasie"!!!!
Nu stiti ce-ai aia? TROGLODITILOR!
CER "EUTANASIEREA" CELOR CARE CER "EUTANASIEREA'!!!!
 
(29 mai 2011 22:38:20)
 
 
avatar Alexandra -5  
NU CRIMEI!!! Nu eutanasiati suflete nevinovate!! Sunt pe strada din cauza noastra, a oamenilor, au suferit destul de pe urma omului! Nu va ajunge?! Chiar nu va mai saturati sa faceti rau? Castratii, si in cativa ani poate nu vor mai fii caini pe strada, asta daca si romanul se va mai emancipa si va intelege ca abandonul propriului caine nu este un lucru corect! Dati exemplu occidentul! Il dati degeaba pentru ca noi nu am procedat si niciodata nu vom fii in stare sa procedam ca ei! Suntem departe de a ajunge o tara civilizata, din pacate! NU CRIMEI!!! Sa aibe grija D'zeu de toti,si sa le dea tuturor dupa faptele lor!
 
(29 mai 2011 22:22:31)
 
 
avatar bogatu +3  
nu stiu ce solutie trebuie gasita,dar eu unul nu mai suportacesti caini!!! lucrez in bucuresti si sunt nevoit sa plec la ora 5 dimineata deacasa spre gara.am ajuns sa ma gandesc pe ce strada sa o iau ca sa nu ma intalnesc cu haitele de caini (care numai prieteni ai omului nu mai sunt) in cartierul vest.SUNT REVOLTAT DE ACESTE PATRUPEDE SI AM AJUNS SA MA GANDESC CE POT SA FAC SA MA APAR DE ACESTE FIARE!!!precizez ca provin dintr-o familie care a detinut un caine si trei pisici,deci sunt iubitor de animale,si mai vreau sa le adresez asociatiilor care iubesc animalele dar n fac nimic ptr cainii maidanezi:ADOPTATI CAINII ,LUATI ACASA CATE UUNUL SI SE REZOLVA PROBLEMA,NU SE REZOLVA LASANDU-I PE STRAZI!ESTE USORSA DAI DIN GURA LA TELEVIZIUNI DESPRE DREPTURILE ANIMALELOR DAR SA NU VA LUATI RESPONSABILITATEA DE A ADOPTA UNUL.VA ROG DOMNULE PRIMAR,SCAPATI-MA PE MINE SI PE FAMILIA MEA DE COSMARUL ACESTOR CAINI!
 
(29 mai 2011 21:33:16)
 
 
avatar dr. gavrila roxana -6  
salvati ciinii,ei au sufletul curat,in schimb oamenii sunt plini de ura,rau si rele!!!!
 
(29 mai 2011 21:11:27)
 
avatar stelica +1  
dar cainii care musca oameni cum sant la suflet ,nu mai jegos ca orice ? si daca compari cainele cu un om ,e clar
 
(30 mai 2011 07:29:50)
 
 
avatar mincrol -4  
Contra introducerii eutanasiei! NU eutanasie !
 
(29 mai 2011 20:26:22)
 
 
avatar cetatean -7  
Pro sterilizare!!!
 
(29 mai 2011 20:24:03)
 
 
avatar stelica +4  
nu se mai poate dormi noaptea din cauza latraturilor maidanezilor ,nu mai poti sa te plimbi in siguranfa pe strada fara a fi muscat ,peste tot calci numai in ca,,,t de maidanez ,la scarile blocurilor sant numai cutiute pentru mancare si oase pe jos date de iubitorii de maidanezi ,traim exact ca in jungla unde animalele depasesc numarul oamenilor ,deci un DA hotarat eutanasierii maidanezilor sau luarea lor de pe strada si dusi oriunde ar fi fara cheltuirea banului public ,asa ca va rog domnule primar daca se voteaza legea eutanasierii sa ne scapati cat mai repede de acesti caini imputiti ,daca este nevoie ma ofer voluntar
 
(29 mai 2011 20:11:27)
 
 
avatar caro -1  
desigur ca sunt impotriva acestor masacrari .....cine suntem noi sa luam viata cuiva?/....exista alte metode....
 
(29 mai 2011 20:11:11)
 
avatar popescu 0  
De cand dracu un caine este "cineva" caruia nu am avea dreptul sa-i luam viata?
Daca mergem pe logica ta, cum dracu indraznim sa taiem porcul, vaca, oaia?
 
(31 mai 2011 10:53:23)
 
 
avatar stelica +4  
nu se mai poate dormi noaptea din cauza latraturilor maidanezilor ,nu mai poti sa te plimbi in siguranfa pe strada fara a fi muscat ,peste tot calci numai in ca,,,t de maidanez ,la scarile blocurilor sant numai cutiute pentru mancare si oase pe jos date de iubitorii de maidanezi ,traim exact ca in jungla unde animalele depasesc numarul oamenilor ,deci un DA hotarat eutanasierii maidanezilor sau luarea lor de pe strada si dusi oriunde ar fi fara cheltuirea banului public ,asa ca va rog domnule primar daca se voteaza legea eutanasierii sa ne scapati cat mai repede de acesti caini imputiti ,daca este nevoie ma ofer voluntar
 
(29 mai 2011 20:01:35)
 
avatar fan stelica 0  
este foarte adevarat....azi-noapte, la ora 3, nu am mai putut dormi din cauza cainilor care latrau incontinuu la masinile care treceau pe soseaua vestului. cand m-am uitat pe geam, nu mi-a venit sa cred ca 20 de caini, si nu exagerez cand spun 20, alergau ca nebunii si latrau in ultimul hal de au trezit jumatate de cartier! Iubesc si eu animalele, in special cainii, dar cei maidanezi se inmultesc din vina celor care le dau de mancare si ii obisnuiesc sa stea la scarile de bloc sau in gradinile blocurilor langa balcoanele lor si bineinteles se comporta asa haotic si din cauza altor oameni care ii maltrateaza, dar indiferent, asa nu se mai poate! In cateva luni, zona kaufland pana la piata aurora s-a umplut efectiv de cainii care latra incontinuu si musca din spoiler'ul masinilor ce trec pe strada...! Am incredere ca se poate rezolva situatia si poate nu prin eutanasiere, ci prin alte metode, dar trebuie de urgenta facut ceva!
 
(3 iunie 2011 11:05:02)
 
avatar simona +2  
mai fan stelica,esti praf!auzi la tine:maidanezii se inmultesc datorita celor care ii hranesc!=))adica daca eu nu le mai dau de mancare,ei nu mai intra in calduri:-?vezi,domne' ,ca daca nu posta un intelept ca tine acest comentariu,murea lumea proasta!??:))cunosc zona dintre kaufland si aurora,stau in zona,sunt multi catei in parcare,dar sunt hraniti,foarte linistiti si blanzi...no,acu' daca ti-a muscat tie spoilerul masinii acei caini care sunt ghiftuiti si abia ridica gatul de lene,e firesc sa-ti adresez o intrebare:ti-ai luat azi medicamentele?;;) pentru ca si tu,ca si ceilalti cetateni ce repeta la infinit ca aceasta ''problema colosala'' a romaniei produce tone de rahat,latra incontinuu si este atat de agresiva incat este nevoie sa te inarmezi daca vrei sa cobori la paine...suferiti de psihoza in masa!!!iar locul vostru este in alta parte!
 
(7 iunie 2011 23:48:22)
 
avatar Lukysor +3  
Bravo Simona! Dar tu crezi ca se vor trezii vreodata din aberatii?? Eu mi-am pierdut speranta ca stelica su florin mai pot fii recuperati! urmareste comentariile lor si te convingi!! Si asta e sistemul medical {si nu numai}din Romania e in colaps!! DE UNDE MEDICAMENTE?????
 
(8 iunie 2011 08:15:05)
 
avatar stelica 0  
mai bolnav ca tine nu-i decat maidanezii care sufera toti de jigodie
 
(28 iunie 2011 09:17:22)
 
avatar Mirela -6  
Fara chelturirea banului public sa fie tinuti cainii. Ai dreptate, banul public trebuie cheltuit cu multa chibzuinta de dragii nostri alesi! O javra imputita esti tu! Om nu ai cum sa fii, ca omul se deosebeste de animale prin faptul ca gandeste. Tu nu te poti ridica la rangul de "OM".
 
(30 mai 2011 09:38:51)
 
 
avatar Andrei D +3  
Ar fi bine sa scapam de maidanezi, traim ca in padure, sunt haite de caini peste tot si ataca oamenii si pe zi ce trece apar tot mai multi...aceasta lege trebuie aprobata!!! Iar iubitorii de animale sa isi vada mai bine de animalele lor si sa isi asume responsabilitatea pentru ele, pentru ca unii isi iau cainii si dupa ce realizeaza ca nu e chiar asa unsor sa intretii un caine le dau drumu pe strada pur si simplu si scapa de durere de cap...si de aceea am ajuns in situatia asta pentru ca sunt numai asa zisi iubitori de animale peste tot...
 
(29 mai 2011 19:49:53)
 
 
avatar Andreea -5  
Sunt total impotriva reintroducerii asa-zisei eutanasii.
 
(29 mai 2011 19:24:59)
 
 
avatar acelasi eu -7  
CONTRA!!! SA II IA DE PE STRADA SI SA II DUCA IN ADAPOSTURI... SUNT SIGURA CA HINGHERII HABAR N-AU CE E AIA... SA II DUCA IN ADAPOSTURI CARE CHIAR AU GRIJA.. NU CA CEI DE LA BOTOSANI...SI DA, ACOLO SUNT STERILIZATI INGRIJITI VACCINATI SI DATI SPRE ADOPTIE!!!!!!!

DA` CE SA STIE AIA CARE VOTEAZA LEGEA? AU FOST EI VREODATA IN CHESTII DE GENUL CARE IMPLICA SENTIMENT ????

R: NU!!!
 
(29 mai 2011 19:12:23)
 
 
avatar Aurel -5  
Logic ca cine il iubeste pe Dumnezeu,alege viata.Este inuman exempul care il dam copiilor nostri,prin masacrarea cainilor,cailor,tuturor animalelor.Am ajuns rasul Europei!!!
 
(29 mai 2011 19:07:13)
 
avatar popescu +3  
Ai vazut tu turme de cai prin ploiesti atacand trecatorii?
 
(31 mai 2011 10:54:33)
 
 
avatar Silvia RUS -6  

CONTRA!!!!!!!!!
 
(29 mai 2011 19:04:18)
 
 
avatar Alexandra Ionescu -9  
Nu, pentru ca maidanezi exista pretutindeni.

Inclusiv in Anglia in 2004 au fost adunati 1,050,000 de caini fara stapan de pe strazi (da, peste 1 milion, intr-un singur an). Din acestia, numai 10,000 au fost eutanasiati, ptr erau prea bolnavi, etc, ptr a fi adoptabili. In rest, se practica sterilizarea si adoptiile si uite ca la ei se poate.

Iar cei care zic ca nu exista caini comunitari in tarile civilizate, spun asta ptr ca nu au fost in tari civilizate :)) E usor sa vorbesti in necunostinta de cauza.

Multi caini fara stapan exista si in Irlanda, Tara Galilor, etc. Dar deh, ei se descurca. Numai la noi cainii comunitari sunt inacceptabili. Ca deh, toate problemele romanilor au fost rezolvate si comunitarii sunt singura problema ramasa pe agenda de lucru.
 
(29 mai 2011 19:03:52)
 
avatar Sec +4  
nu inteleg de ce tot timpul ne comparam cu alte tari...este ceva mult prea greu de imaginat ca prea curand vom ajunge la nivelul bulgariei, macar! uitati'va la economia si oamenii care conduc tarile cu care comparati romania si apoi spuneti asemena lucruri. daca e ceva posibil pentru a ne indrepta spre civilizatie, asta o sa se vada atunci cand nu vom mai fi noi in viata, poate copiii sau nepotii nostri sa se bucure de vreo schimbare! pana atunci, ori plecam sa ne facem un trai mai bun in alte parti ale lumii, ori stam si ne chinuim aici sa realizam un mare nimic! Sunt prea multe de facut, prea putini oameni competenti care inca nu au plecat din tara si mult prea putina bunavointa din partea noastra ca cetateni!
 
(3 iunie 2011 11:12:05)
 
 
avatar EUGENIA IES -6  
cum sa fiu de acord cu eutanasierea,mai bine zis cu masacrarea in masa pentru a se fura niste bani?Romania a semnat conventii internationale privitoare la respectarea drepturilor animalelor.In plus,e un act barbar,primitiv,de o luna de zile sunt manifestatii in toate capitalele Europei unde suntem calificati ca primitivi,barbari,necivilizati,criminali.Si eu i-am votat pe nemernicii astia,frige-mi-as degetele.Dar macar eu m-am trezit:numai boul e consecvent.Acum omoara tot:copii,batrani,cai,ursi.Maine ne vor baga in pungi de plastic si vor trece cu buldozerul peste noi daca mai acceptam aceste marsavii.
 
(29 mai 2011 19:03:30)
 
 
avatar diana -7  
CONTRA EUTANASIEI! Vreau sa cred ca in secolul 21 putem gasi o alta solutie pentru rezolvarea problemelor decat cea a macelului! nu vreau sa fim o tara de barbari si criminali!
 
(29 mai 2011 19:00:40)
 
 
avatar Alexandra Ionescu -6  
Nu, pentru ca maidanezii nostri nu sunt nici pe departe asa numerosi si periculosi cum ar putea fi.

In India, anual mor in jur de 20,000 persoane din cauza rabiei transmise de la cainii maidanezi bolnavi. (Sa nu uitam ca India are o populatie de peste 1 miliard de persoane).

Si culmea, acolo populatia se impotriveste colectarii maidanezilor liberi, considerandu-i parte integranta din ceea ce inseamna tara si cultura lor.

Fata de India, cat de periculosi si problematici vi se mai par maidanezii nostri acum?
 
(29 mai 2011 18:59:37)
 
avatar eu:) +10  
Pai atunci du-te in India !
 
(30 mai 2011 10:56:31)
 
avatar stelica +7  
iai pe toti si dute in India ,ca aici este Romania daca ai uitat ,unde legea pa strada deocamdata este facuta de maidanezi
 
(30 mai 2011 07:23:20)
 
 
avatar terezia ildiko fogarasi -5  
sunt impotriva eutanasierii
pentru a avea sub control poulatia cateilor sunt alte metode - sterilizarea
 
(29 mai 2011 18:56:23)
 
 
avatar coco +6  
Sa-i adopte dar care fac acest lucru si apoi ii abandoneaza sa fie amendati drastic .Iti este frica sa mai mergi pe strada ,nu sti cand se reped sa te muste. Cu bani alocati pentru caini mai bine am ajuta copii saraci sa invete,pentru ca parinti lor nu au bani sa-i sutina la scoli.Daca ii sterilizezi nu mai musca? Ne-am gasit mari iubitori de animale,dar mizeria care o fac nu o vedem ,mai bine sa fie muscat un copil decat sa eutanasiem un caine.
 
(29 mai 2011 18:55:23)
 
avatar raluca -8  
Draga Coco,

Cu regret te anunt ca sunt mai periculosi cainii cu stapan. Si daca verifici putin statisticile o sa vezi ca 90% din cazuri sunt reprezentate de oameni muscati de caini cu stapan. Iar mizeria.... predomina cea umana... si daca nu ma crezi iti pot arata "n" cazuri....
 
(30 mai 2011 11:53:46)
 
avatar popescu +5  
Ne poti da si noua link-uri catre aceste statistici?
 
(31 mai 2011 10:47:09)
 
 
avatar KAI -8  
Nu, pentru ca in Italia e interzisa eutanasierea maidanezilor si au si ei destui, insa s-au descurcat sa controleze problema cu sterilizari si adaposturi. Daca ei s-au descurcat asa, inseamna ca se poate.
 
(29 mai 2011 18:55:01)
 
 
avatar Zafiu Andreea -10  
NU CRIMEI!!! Nu eutanasiati suflete nevinovate!! Sunt pe strada din cauza noastra, a oamenilor, au suferit destul de pe urma omului! Nu va ajunge?! Chiar nu va mai saturati sa faceti rau? Castratii, si in cativa ani poate nu vor mai fii caini pe strada, asta daca si romanul se va mai emancipa si va intelege ca abandonul propriului caine nu este un lucru corect! Dati exemplu occidentul! Il dati degeaba pentru ca noi nu am procedat si niciodata nu vom fii in stare sa procedam ca ei! Suntem departe de a ajunge o tara civilizata, din pacate! NU CRIMEI!!! Sa aibe grija D'zeu de toti,si sa le dea tuturor dupa faptele lor!
 
(29 mai 2011 18:40:10)
 
avatar popescu +2  
Un maidanez care musca este "un suflet nevinovat"?
Tu gandesti ce scrii?
 
(31 mai 2011 10:43:23)
 
 
avatar Iacobescu Iolanda -7  
sterilizare si returnare.
 
(29 mai 2011 18:07:10)
 
avatar stelica +4  
asa este, dar in teritoriul tau
 
(30 mai 2011 07:18:54)
 
avatar Gabi -7  
Bai stelica ... care teritoriul tau sau al meu. Teritoriul tau este acolo intre cei 4 pereti. Fa un bine societatii si nu mai iesii in teritoriul altora ! Cel putin pana nu incepe sa te duca capul ce-i cu problemele SOCIETATII. Ca el tale personale nu ma intereseaza deloc !
 
(30 mai 2011 20:19:03)
 
avatar stelica +4  
foarte bine stai jos ai nota 2 ,teriyoriul este al oamenilor platitori de taze si impozite ,daca tu detii sau altul care se agita pentru maidanezi ,un teritoriu privat luatii nene la voi in teritoriile voastre ,pe teritoriul public acesti caini sant precum daunatorii si daunatorii se combat prin ,deratizare sau eutanasiere asa ca inca odata ai nota 2
 
(30 mai 2011 20:36:33)
 
avatar Lukysor +3  
Bai stelica, cind 2 iti spun ca esti beat,la al 3_lea du-te si te culca!!! oricum esti cu gindul in arta parte cind scrii....auzi....,,_taze"!!!!Psihoterapeut...=sfat Diana sau peretii tai =sfat Gabi. Si oricum teritoriile sint ale tuturor,nu ale tale personal!! Cei care gindesc ca tine ar trebui folositi pentru experiente la metodele de eutanasiere!!! Ce zici ? Te bucuri?
 
(3 iunie 2011 12:03:32)
 
avatar stelica -2  
poate nu stii ca litera x este langa litera z pe tastatura si am apasat gresit ,una la mana ,a doua ,culmea ,nu consum alcool si nu ma droghez si ai dreptate ,teritoriile sant ale tuturor, mai putin ale maidanezilor si daca ar gandi toti ca mine nu am avea pe strazi caini ,hoti si tigani
 
(3 iunie 2011 13:07:42)
 
 
avatar Diana -4  
Stelica esti cel mai frustrat om.Pe bune cauta-ti un job, ocupa-ti mintea cu altceva, du-te la psihoterapie....
 
(1 iunie 2011 11:27:50)
 
avatar stelica -3  
stai linistita ca sant mai sanatos la creier decat aia care vorbesc cu cainii pe strada sau ii creste asemeni unor copii
 
(1 iunie 2011 17:46:51)
 
 
 
avatar georgeta -5  
Nu este po lege buna! Sterilizare!!!!!!!!!!!!
 
(29 mai 2011 18:00:23)
 
 
avatar costea cristina -6  
contra eutanasiere.pro sterilizare, si aducarea a populatiei.
 
(29 mai 2011 17:49:12)
 
 
avatar CARMEN -11  
NORMAL SUNT CONTRA EUTANASIEI,DOAR SUNTEM SAU NE CONSIDERAM O TARA CIVILIZATA ,MEMBRA A UE
DECI
NU CATEGORIG EUTANASIEI!!!!
 
(29 mai 2011 17:48:55)
 
 
avatar cineva -4  
Imi este RUSINE ca fac parte dintr-o "tara" si un "popor", unde se mai gandeste cineva (auziti? unde se mai poate gandi(!) cineva) si sa puna macar problema "eutanasierii" unor fiinte, fata de care o societate omeneasca NORMALA trebuie sa se simta RESPONSABILA! Auziti? RESPONSABILA!!!! NU CRIMINALA!
Oamenii TREBUIE SA INTELEAGA - fie ca iubesc, fie ca nu iubesc acesti caini, care sunt AI NOSTRI, - ca NU PRIN UCIDERE vor avea strazi fara caini! Nici vorba! Se ucid acesti caini de cel putin 10 ani! Nu aceasta este rezolvarea problemei si AUTORITATILE CARE VOR UCIDEREA STIU FOARTE BINE ACEST LUCRU! DAR, ACESTE AUTORITATI SCOT BANI DE AICI!
Nu va lasati FRAIERITI - INCA ODATA!- Uitati-va la masacrul de la Botosani (din noaptea de 10-11mai)!
Au ucis - sub denumirea pompoasa de "eutanasiere" - caini care NU ERAU PE STRAZI! NU ERAU BOLNAVI, CI SUBNUTRITI- primaria nu cheltuie bani cu ei cum va minte!
18 caini aveau acte de adoptie, trebuia sa plece din tara; erau caini SANATOSI! erau INCHISI in PADOCURI! nu erau un pericol pentru nimeni! Dar, "eutanasia" unui caine costa peste 60 de euro; incinerarea la Protan inca 15 euro! Ganditi-va, oameni buni, de unde se iau acesti bani si unde se duc? (cainii au fost ucisi BARBAR, cu ciocanul in cap, gratis, dar cu bani ca pentru...'eutanasie").
Vreti strazi fara caini? Vreti sa nu fiti partasi la CRIMA? Vreti sa fim priviti ca OAMENI, nu brute? Vreti sa dati o educatie corecta despre CIVILIZATIE, RESPONSABILITATE, OMENIE, copiilor vostri? Vreti ca, in tarile civilizate, copiilor vostrii sa nu li se inchida usa in nas, ca unor UCIGASI PRIMITIVI? Vreti sa le aratati guvernantilor ca STITI ca au intertese financiare cu acesti caini si ca nu mai vreti sa profite de ignoranta voastra?...Si intrebarile ar putea continua.
Aceasta asa zisa "eutanasie" incurajeaza CRUZIMEA FATA DE ANIMALE - la care suntem martori cu totii. Nu mai credeti pe cei ce tot dau "exemplul" SUA, cnd acolo daca ranesti un animal, FACI ANI GREI DE PUSCARIE! Cati dintre cei ce maltrateaza animale - zilnic - la noi ati vazut pedepsiti? Avem o Politie a Animalelor, ca in SUA? In New York sunt 8 asociatii de protectie a animalelor "CU PUTERE DEPLINA"! Avem noi asa ceva? Atunci cat de mare poate fi tupeul unei Udrea - si a altora ca ea - sa indreazneasca sa pronunte, macar "ca in SUA"?!
Hai sa privim la BULGARIA, tara vecina, care tocmai a terminat procesul de STERILIZARE si RETURNARE a cainilor strazii! De ce la ei s-a putut? SIMPLU: ALTE AUTORITATI, ALTA EDUCATIE!
Urmariti Bulgaria! Cainii se vor imputina TREPTAT, ier in 3-4 ani, NU VOR MAI FI PE STRAZI! Fara crume, fara traume, fara barbarisme, fara a da apa la moara celei mai needucate parti a populatiei , ci DIMPOTRIVA!
 
(29 mai 2011 17:44:33)
 
avatar Lukysor +2  
Bravo CINEVA!!!!Din pacate sintem prea putini care inteleg asta ! Si iar din pacate nu sintem luati in seama!!! Am demonstrat,am adoptat, sa aperam ca alesii nostrii vor mai avea un pic de ratiune si nu vor vota legea care ne v-a ingropa DEFINITIV in Europa!!!
 
(3 iunie 2011 11:55:27)
 
avatar Batiescu Ana Maria -9  
Asa este! Bravo!
 
(30 mai 2011 00:12:01)
 
 
avatar Muna -8  
Total contra eutanasierii, este o barbaritate si o rusine!!
 
(29 mai 2011 17:35:01)
 
 
avatar diana -10  
SPUN NU NU NU NU NU NU EUTANASIERII!!!!
 
(29 mai 2011 17:31:38)
 
 
avatar mara -7  
DE ACUM, VOTEZ DOAR pRTIDUL CARE VA SUSTINE DREPTURILE ANIMALELOR...CEILALTI SA INCEAPA SA-SI FACA BAGAJELE!
 
(29 mai 2011 17:16:16)
 
 
avatar Diana -9  
Mi se pare o intrebare stupida, similara cu "Aprobi criminalii, sustii cauza lor?".
Pentru ca este exact acelasi lucru, dragilor, despre a lua viata unei fiinte care simte la fel ca voi. Nu inteleg deloc cum de nu puteti vedea limpede asta.
Ele nu au nici o vina ca s-au nascut asa, voi nu aveti nici un merit ca v-ati nascut oameni.
In ziua in care veti intelege asta, lumea se va transforma radical.
 
(29 mai 2011 17:14:10)
 
 
avatar misu13 +15  
Nu conteaza ce comentati aici, pentru ca nici un parlamentar nu citeste. Veniti la miting! Acolo se va face diferenta
 
(29 mai 2011 17:12:24)
 
 
avatar CRAIOVEANU VLAD -15  
UN NU! HOTARAT MASACRULUI!

UN NU! HOTARAT CRIMEI ORGANIZATE!
 
(29 mai 2011 17:12:08)
 
 
avatar Madalina Alexandra Ciocoi -11  
TOATA OPINIA PUBLICA INTERNATIONALA ASTEAPTA SA VADA CUM VOR DECURGE LUCRURILE IN CE PRIVESTE PROTECTIA ANIMALELOR.INCERCATI SA NU NE FACETI DE RAS!!!!DEMONSTRATI CA AVETI SUFLET SI RESPECTATI VIATA!!!
 
(29 mai 2011 17:09:15)
 
 
avatar KAI -10  
Este, de asemenea, modul de a-si face campanie electorala. Rusine lor ca se folosesc de bietii caini pentru a castiga voturi, sa arate ca "fac". Lei paralei.

Pentru lucruri realizate pe ultima suta de metri, in campanie, nu dau 2 bani. Si cu siguranta ca nu imi castiga respectul si nici votul.

gd9tbp
 
(29 mai 2011 17:05:22)
 
 
avatar KAI -10  
Ma declar impotriva, in parte deoarece proiectul de lege vrea de asemenea sa musamalizeze modul in care se fac eutanasierile, organizatiile de protectia animalelor neavand posibilitatea sa verifice daca lucrurile merg cum ar trebui.

Si nu vreau sa zic ca sunt dintr-un oras/tara unde in anul 2011, inca se omoara cu ciomagul si injectii in inima, ca sa le iasa lor banii. Adica sa ii omoare ieftin si in stil barbar, si fiecare sa incaseze pe unde se poate (ptr injectia oficiala de eutanasiere, ptr incinerarea cadavrelor, etc).
 
(29 mai 2011 17:00:39)
 
Acoperisuri, tigla si accesorii
 
Din aceeaşi categorie:

 
Oferta mincinoasă la Metro Ploiești - FOTO  
 
Un cititor al observatorulph.ro ne-a trimis pe adresa redactiei un e-mail în care povestește o întâmplare neplăcută petrecută, zilele trecute, în hypermarketul Metro.   ”Am fost la cumpărături la Metro și, printre altele, am găsit o ofertă interesantă: Domestos 750ml ...
 
(6 aprilie 2012)
 
Calendarul examenului de Bacalaureat 2012  
 
Observatorulph.ro vă oferă calendarul examenului de bacalaureat pentru cele două sesiuni care vor fi organizate anul acesta. Vezi mai jos când și ce trebuie să faci pentru susținerea examenului. Sesiunea iunie-iulie 2012 28 – 30 mai 2012 Înscrierea candidaţilor la prima sesiune ...
 
(10 aprilie 2012)
 
 
Locotenenţii lui Clămparu, reţinuţi la Ploieşti | Două reţele de falsificatori de carduri au fost destructurate de procurorii prahoveni - GALERIE FOTO - VIDEO  
 
Două grupări infracţionale specializate pe falsificări de carduri au fost destructurate astăzi de către procurorii din cadrul DIICOT Ploieşti, împreună cu ofiţeri ai Brigăzii de Combatere a Criminalităţii Organizate Ploieşti, IJP Prahova şi S.P.I.R. În perioada ...
 
(30 martie 2010)
 
Prinşi cu ajutorul dronei | Poliţia Prahova a anihilat cea mai puternică reţea de hoţi şi traficanţi de produse petroliere din România  
 
Drone, împuşcături, sute de ore de filaje, urmăriri ca în filme, percheziţii. Este “reţeta” folosită de poliţiştii prahoveni, împreună cu jandarmii şi lucrători Direcţiei  Generale de Informaţii şi Protecţie Internă-Prahova pentru a băga după gratii una dintre cele mai ...
 
(3 martie 2010)
 
Faxmedia Consulting
 
Care va fi soarta Petrolului?  - Direct la Subiect 18 ianuarie 2012  
 
Înregistrarea emisiunii Direct la Subiect din data de 18 ianuarie 2012, moderată de jurnalistul Marius Nica.   Partea I Vezi AICI partea ...
 
(19 ianuarie 2012)
 
Cum se circulă acum în Ploiești - LIVE WEBCAM  
 
Vrei să ştii cum se circulă acum în Ploieşti? Primăria Ploieștie are instalată o cameră web în sediul Palatului Administrativ. Imagini în timp real aici: Click pe fotografie pentru ...
 
(12 februarie 2012)
 
Policlinica cu plat
 
 Liver Coketail/Experimentele observatorulph.ro - VIDEO  
 
Miliția Reclamelor și observatorulph.ro vă prezintă o serie de experimente menite să fie un răspuns sincer adresat publicului ghidat de reclame în achiziționarea de produse, cât și producătorilor de reclame care maschează produsele sub diverse forme de divertisment. Săptămână aceasta vom publica ...
 
(19 iulie 2011)
 
Lista primăriilor din Prahova care au primit bani din fondul de urgență al Guvernului / Primăria Bănești a primit cea mai mare sumă – 2.800.000 de lei  
 
Fix jumătate – 52 din 104 - dintre orașele și comunele prahovene au primit suplimentări bugetare din fondul de urgență al guvernului aflat la dispoziția primului ministru. Sumele se încadrează între 80.000 de lei, cât a primit primăria Aluniș, și 2.800.000 de lei, cât a primit primăria Bănești. ...
 
(10 aprilie 2012)
 
Sport | Observatorulph.ro
 
Lista străzilor din Ploieşti care vor fi asfaltate şi canalizate anul acesta  
 
Consilierii locali au adoptat, ieri, proiectul de hotărâre privind modernizarea a 16 străzi din Ploieşti. Potrivit expunerii de motive, străzile respective se afllă într-o stare accentuatp de degradare, fiind propuse următoarelor lucrări: realizarea unui carosabil şi unor trotuare care să ofere ...
 
(1 februarie 2012)
 
Ferrari, un pui de pisică „motorizat”,  a ajuns vedeta unui cabinet veterinar din Ploieşti - VIDEO  
 
Un pui de pisică a fost salvat de la moarte de angajaţii unui cabinet veterinar din Ploieşti. După ce a fost muşcat de un câine maidanez, motanul a fost adus la Cuppyvet, unde a primit îngrijiri medicale. Pentru că pisoiul a paralizat în urma atacului maidanezului, angajaţii cabinetului au comandat ...
 
(15 noiembrie 2011)
 
Social | Observatorulph.ro
 
Prahova, plină de criminali bolnavi psihic – Vezi perioada în care au loc cele mai multe infracţiuni  
 
Conform unei statistici puse la dispoziţie de către Serviciul de Investigaţii Criminale din cadrul Inspectoratului Judeţean de Poliţie Prahova, anul trecut, în Prahova, au avut loc nu mai puţin de 49 de fapte penale comise de persoane cu afecţiuni psihice. Practic, putem spune că furia bolnavilor psihic ...
 
(23 aprilie 2012)
 
Suntem otrăviți cu benzen/Directorul APM confirmă că poluarea din februarie nu a fost stopată  
 
În premieră, directorul Agenției pentru Protecția Mediului Prahova (APM) a admis aseară, în cadrul emisiunii Direct la Subiect difuzată de Alpha TV, că orașul Ploiești este puternic poluat cu benzen – compus chimic cu un ridicat potențial cancerigen. Interesant este că declarația directorului ...
 
(11 octombrie 2011)
 

 

No comment

 
 
Teodal Plant
 
 
daune rca
 
 
 
 
Catalin Stavri | Blog
 
Wyll TV
 
 
Sondaj de opinie
 
Pe cine votaţi pentru Primăria Ploieşti
 
  Iulian Bădescu
 
  Andrei Volosevici
 
 
    

NOTĂ: se poate vota o singură dată în 24 ore.
 
 
Comentariile cititorilor
• http://www.facebook.com/andrei.apostol.14 el este "foca" tipul care w-end de w-end isi gaseste cate o victima prin oras. La varsta lui sta si bate copii de 18 ani in cluburi fara niciun motiv. El ...
 
• uuhhh...cine sa fie oare!?!?!?
 
• nu stiu ce sa zic, imi pare rau pentru doamna in cauza. eu acum 3-4 ani, am dat un avans pt a rezerva locurile intr-o excursie in grecia, dar din motive personale nu am mai putut pleca......ne-am ...
 
• Super bun ,acest d-n Alexandri! ...el este multilateral dezvoltat,desi ca varsta este mic,e ca pe vremea lui NEA NICU,le stie pe toate...prin cite posturi a trecut! Politicienii ...
 
• Mai bine Erikson decat gunoierul de Walter....
 
• Liberalii nu mai au si alte personalitati in partid ? Pentru ce dreacu a fost numit director la Parc Brazi daca sta doar 2 luni ? Mai rau incurca lucrurile ! Chiar asa competent e acest Nae ? ...
 
• CE INGHESUIALA O SA FIE PE ALEEA PARCULUI CU TRASURA,TRENULET, CAI, PONEI,CAINI MAIDANEZI, TZIGANI, ETC. Oricum un bun manager acest Vlad Catalin. Foarte priceput, gospodar, inventiv, creativ ...
 
• Cusetare te pricepi si la inflatie ? Esti mare meserias ! Sa plimbi PDL- ul cu trasura , si poate iesiti din Ploiesti spre Ciorani, si ramaneti acolo !
 
• Ba da tare mai e Nae. Asta se pricepe la toate : cai la hipodrom, prefect, deputat, director posta, director adj. RASP, ETC.... Suntem mandrii ca suntem contemporani cu asta !
 
• Probabil doamna primar a fost amentintata cu niste dosare pe care le detine domnul Nicolae Alecsandri in legatura cu niste terenuri care au fost vandute "ca la carte"...
 
• Tocmai ! Le-a lipit cosma sa ii faca rau lui volosevici.tu sti asta oricum , postaciule.
 
 
Proiectul Instrumente strategice pentru ocupare în industria turismului
 
Copyright © 2008 - 2012 observatorulph. Toate drepturile rezervate.
Termeni şi condiţii  |   Confidenţialitatea datelor
statistici observatorulph
Ultima actualizare: 24 mai 2012 - 13:28:33
Design Web: ing. Constantin Iancu