petrecere-botez.JPG

Au botezat, au mâncat şi au băut. Toate au fost grozave până a apărut neînţelegerea cu ora de închidere a restaurantului din Brăila în care se organizase petrecerea. A fost atât de mare supărarea, încât clienţii n-au mai plătit nimic. Iar nota de plată e ceva: peste 5000 de lei. Patronul a făcut plângere la poliţie şi este decis să -şi recupereze prejudiciul în instanţă.

Pentru petrecerea de botez de duminică seara, clienţii şi patronul restaurantului au avut o înţelegere verbală. Aici, în această înţelegere, apare prima neînţelegere: patronul susţine că le-a promis că ţine deschis până la 0.3.00 dimineaţa, clienţii spun că au citit pe uşă că programul e până la 06.00.

Dar nimeni nu s-a gândit la asta până când petrecăreţilor li s-a dat stingerea tocmai când ei se distrau mai bine. Când a venit şi nota de plată, semn clar că nu mai e loc de prelungit petrecerea, clienţii s-au enervat.

Clienţii au fost atât de nervoşi că li s-a stricat petrecerea, încât a fost nevoie de intervenția a patru polițiști.

Sorin Sandu, patronul restaurantului: „I-am eliberat bon fiscaL în valoare de 5110 de lei pe care l-am înmanat in faţa poliţiştilor şi pe care a refuzat să-l plătească”

Tatăl copilului botezat, cel care promisese să achite nota de plată, îşi susţine punctul de vedere: patronul nu a respectat programul.

Citete continuarea pe digi24.ro