alimente frigider

Atunci când vrei să găteşti sănătos, totul este mult mai uşor dacă ai în frigider ingredientele potrivite. Tocmai de aceea, am pregătit o listă cu produse sănătoase pe care trebuie să le conţină frigiderul tău care sunt extrem de accesibile şi comune. Pe lângă asta, îţi vor ajunge câteva săptămâni, poate chiar luni.

Iaurt grecesc. Pe lângă consumul acestuia la micul dejun, mai poate fi folosit şi ca dressing pentru diferite salate, fiind foarte bogat în protein şi cu grăsimi puţine. De asemenea, este un ingredient ideal pentru smoothieuri sau consumat alături de seminţe şi alone sau nuci. SĂ nu uităm de faptul că termenul de expirare este destul de lung.

Morcovi, mere şi alte produse care se păstrează. Atunci când păstrăm fructele şi legumele la frigider, şansele de a le consuma sunt mult mai mari aşa că, depozitează cât de multe poţi şi înceracă de fiecare dată când deschizi frigiderul să nu pleci cu mâna goală.

Baby spanac. Iată un ingredient perfect pentru smoothie-uri şi micul dejun. Este uşor de gătit şi, pe lângă gustul delicious, poate fi o alternativă pentru salată.

Hummus. Bogat în protein, poate fi o gustare pe cinste. Fie el consumat în sandwich-uri sau salate, humusul se numără printre ingredientele preferate ale nutriţioniştilor.

Dressing homemade pentru salată. Odată ce încerci această reţetă nu-ţi vei mai dori să cumperi vreodată dressing pentru salată. Ai nevoie de  o jumătate de cană de ulei de măsline, un sfert de cană de oţet alb, 2 linguriţe de muştar, 2 linnguriţe de miere şi sare şi puţin piper.

Ouă. Bogat în proteine, acesta poate fi preparat în diferite feluri şi folosit în diferite mâncăruri care-ţi pot satisface oricând foamea.

sursa: one.ro