Dans sanatateDansul a reprezentat inca din cele mai vechi timpuri o modalitate de exprimare a gandurilor, emotiilor, fenomenelor naturii, dar si de distractie si eliberare a psihicului.

Iata beneficiile terapiei prin dans:

  • Dansul creste stima de sine;
  • Imbunatateste comunicarea intrapersonala;
  • Ajuta la o cunoastere mai buna a corpului;
  • Dansul este util in ameliorarea sau preventia unor afectiuni articulare sau musculare;
  • Dansul intareste oasele;
  • Dansul reprezinta una dintre cele mai bune metode DOVEDITE impotriva stresului, prevenind astfel multiple boli care au la baza stresul;
  • Dansul reprezinta o terapie eficienta impotriva depresiei;
  • Dansul previne afectiunile psihiatrice;
  • Ajuta la incetinirea proceselor de senescenta (imbatranire);
  • Dansul “odihneste” si energizeaza. Ati vazut vreodata cat de tonici v-ati simtit in timp ce dansati si dupa, chiar daca era o ora tarzie in noapte?
  • Dansul slabeste si ajuta la mentinerea unei siluete frumoase, armonice;
  • Dansul ajuta la digestie, prin stimularea musculaturii trunchiului si crearea unui joc de presiuni care se transmit organelor digestive. De asemenea dansul previne o gama larga de boli si are rol in reglarea glicemiei.
  • Dansul previne anemia prin stimularea crearii unei cantitati mai mari de sange in organism;
    Intareste oasele si previne osteoporoza la femei;
  • Dansul reprezinta un mod placut de a invata tehnici de RESPIRATIE dar si de a efectua exercitii cardio dansante.

 

Sursa: kudika.ro