youtube-canal.jpg

In urma cu cativa ani, doi tineri din Iasi, sot si sotie, lansau un canal de YouTube cu muzica si videoclipuri pentru copii – un proiect creat mai mult dintr-o joaca, ce a ajuns sa le aduca, anul trecut, venituri de 2,2 milioane de lei. Care este povestea acestei afaceri, de cati bani au nevoie pentru a produce continut pentru canalul de YouTube si cum functioneaza lucrurile in aceasta industrie.

In 2012, cand se lansa TraLaLa, optiunile pentru relaxarea prin muzica a copiilor erau limitate. Asa a aparut ideea acestui canal de YouTube cu videoclipuri distractive pentru copii, creat de sotii Alexandru si Cristina Badan.

Noi nu am gandit la inceput acest proiect ca pe niciun fel de afacere. Am pornit intr-o perioada in care YouTube nu intrase inca pe piata din Romania, deci practic nu ne puteam pune problema de incasari din publicitate.

Avem trei copii. Primii doi aveau la momentul respectiv 3-4 ani si cautam sa le punem muzica si videoclipuri pe YouTube – platforma care luase deja o amploare foarte mare.

A fost doar o simpla idee si am incercat sa o punem in practica. Niciunul dintre noi nu eram implicati in vreun fel in industria muzicala, n-am avut nicio legatura cu domeniul, drept urmare nu a fost foarte usor. Nu aveam habar ce inseamna productia de animatie si am luat totul pas cu pas. Cel mai important pentru noi era sa nu utilizam muzica piratata, un lucru ce se practica destul de des la momentul respectiv si pe YouTube. Cei mai multi luau un fisier audio, puneau un colaj de poze si le urcau pe YouTube, povesteste Alexandru Badan.

Citește continuarea pe startupcafe.ro

 

Articole asemănătoare