facebook titluri

Facebook și-a modificat, de joi, algoritmul de ierarhizare a postărilor în newsfeed, pentru a descuraja titlurile exagerate sau mincinoase.

Vizați de modificările Facebook sunt și cei care postează tot felul de anunțuri pompoase pentru a-și face reclama la diverse produse sau servicii, dar mai ales publicațiile online care folosesc titluri tabloide, exagerate sau înșelătoare doar pentru a atrage cititorii să dea click, nu pentru a-i informa. 

Rețeaua socială speră astfel să reducă din practică de tip "clickbait" (momeală pentru clickuri) din newsfeed. 

"Un bărbat sare în piscina cu crocodili - n-o să-ți vină să crezi ce urmează" - este un exemplu de postare care va fi descurajată de Facebook, spune Adam Mosseri, product manager pentru newsfeedul rețelei sociale. 

"Ideea este să creăm stimulente pentru publisheri să creeze titluri pe care oamenii vor sa le citească" a mai spus el. 

Astfel, postările care fac clickbait vor apărea în mai puține newsfeeduri și vor fi plasate mai jos.

sursa: hotnews 

 

Articole asemănătoare
IT&C
  • Vineri, 26 Mai 2017
  • De Mihai Popescu

Ce date cer Facebookului autoritățile din România

Facebook a primit anul trecut destul de multe cereri de la autoritatile romane pentru a divulga date privind conturile folosite de catre romanii ce-i acceseaza platforma. Facebook a facut publice...