crapatura tramvai ploiesti

Graba cu care muncitorii au finalizat lucrările de modernizare a liniei de tramvai 101 își arată efectele la trei luni de la inaugurare. Asfaltul s-a crăpat, iar capacele de canalizare se scufundă.

Un cititor ne-a trimis fotografiile alăturate cu asfaltul crăpat pe linia 101, în zona fostului Tribunal din Ploiești, însă astfeld e probleme au fost semnalate și în alte zone.

De exemplu, asfaltul în jurul unui capac de canalizare de la intersecția străzilor Gh. Doja cu Văleni (BCR) s-a crăpat, fiind de așteptat ca acesta să se scufunde pur și simplu.

Reamintim că în perioada cu temperaturi joase s-a constatat că liniile se contractă în zona intersecției străzilor Șoseaua Nordului - Găgeni. "Am primit această informație și am solicitat TCE să constituie o comisie care să verifice aspectele semnalate. Lucrările sunt în garanție" a recunoscut Cristian Ganea, primarul interimar al Ploieștiului, în luna ianuarie, la scurt timp după inaugurarea liniei și reluarea circulației tramvaielor.

Observatorulph.ro a publicat în noiembrie 2014 articolul PROBLEME TEHNICE GRAVE LA LINIA DE TRAMVAI? PĂREREA SPECIALIŞTILOR

Modernizarea liniei de tramvai 101 a fost finanțată din fonduri europene, valoarea lucrărilor fiind de 110 milioane de lei!

În ceea ce privește linia 102, termenul limită prevăzut pentru terminarea lucrărilor a fost 31 decembrie 2015, însă șantierul va fi finalizat abia în luna iunie.

Primăria Ploiești va trebui să suporte de la bugetul local peste 20 de milioane de lei, fondurile europene fiind sistate la 1 ianuarie 2016 pentru nerespectarea obligațiilor contractuale.  

Observatorulph.ro a solicitat un punct de vedere conducerii Primăriei Ploiești.

crapatura linie tramvai

crapatura 101