blackfriday

Românii se pregătesc de Black Friday şi au început deja să caute pe internet produse şi oferte. 

BLACK FRIDAY 2016. eMAG, cel mai mare magazin online din România, va organiza evenimentul pe 18 noiembrie

Black Friday 2016 va avea loc în acest an la eMAG, cel mai mare magazin online din România, pe 18 noiembrie. „Pe 18 noiembrie va fi cel mai mare Black Friday de până acum. Anul acesta am depăşit 1 milion de produse disponibile pe eMAG, aproape dublu faţă de perioada de Black Friday de anul trecut. Sute de mii de produse din categorii foarte variate vor fi în oferta noastră de Black Friday de anul acesta”, a declarat Tudor Manea, General Manager eMAG România.Ofertele vor acoperi produse din game foarte variate, de la televizoare, telefoane mobile, tablete şi laptopuri, produse IT, produse smart (brăţări, smartwatch-uri), frigidere, maşini de spălat, la produse pentru copii, îmbrăcăminte şi încălţăminte, cosmetice, produse pentru casă şi grădină, articole sportive, produse şi accesorii pentru masină, mobilă.

BLACK FRIDAY 2016. LG anunţă „Private Black Friday” la Media Galaxy

Ediţia din acest an a Black Friday organizată de LG Electronics va fi una specială. Astfel, LG vine cu o campanie exclusivă, în parteneriat cu Media Galaxy: Private Black Friday pentru a oferi acces la o selecţie de produse de top din gama premium 2016, disponibile la preţuri speciale: patru modele de televizoare OLED, un televizor Ultra HD cu diagonală de 218 cm, maşina de spălat cu uscător LG Eco Hybrid şi un frigider Side-by-Side LG cu tehnologie Door in Door.

Sub sloganul „Perfect Black, Perfect Black Friday”, produsele de top LG pot fi cumpărate online la preţuri speciale, timp de 3 zile, înainte de startul oficial Black Friday. Pentru înscrierea în campanie, consumatorii se pot înregistra pe LGBlack.ro în perioada 2 – 17 noiembrie. Odată înscris, fiecare consumator va primi automat un cod de discount şi, în zilele de 15, 16 şi 17 noiembrie, pot cumpăra produsele LG exclusiv pe Mediagalxy.ro, folosind codul de discount primit.

BLACK FRIDAY 2016.  evoMAG anunţă că va livra jumătate din comenzi în 48 de ore

Black Friday are loc anul acesta la evoMAG în intervalul 18 – 20 noiembrie. Compania anunţă că 50% dintre comenzile plasate de Black Friday pe evoMAG vor fi livrate în 48 de ore, urmând ca restul produselor să ajungă la clienţi în cel mult 4 zile.

Reducerile de anul acesta din perioada de Black Friday vor viza aproximativ 25.000 de unităţi  şi vor cuprinde aproape toate categoriile de produse existente pe evoMAG.ro. Spre exemplu, clienţii vor putea să cumpere televizoare cu 50% mai ieftine, telefoane mobile cu un preţ redus la jumătate, şi laptopuri începând cu 799 lei.

Compania estimează pentru acest an vânzări de aproximativ 4,5 milioane de euro, în creştere cu 50% faţă de vânzările de anul trecut din perioada de Black Friday.

Pregătirile pentru Black Fiday au început în urmă cu trei luni. Au fost făcute investiţii de peste 100.000 de euro în platforma din spatele site-ului, aceasta fiind capabilă în prezent să facă faţă oricărui nivel de trafic şi procesare.

Perioada imediat următoare aduce o creştere şi a numărului de angajaţi. Astfel, echipa evoMAG se va extinde cu 12 noi angajaţi, în departamente precum Customer Service, Receptii marfă, Marketing, Product Management/Achizitor.

BLACK FRIDAY 2016. Media Galaxy a început reducerile pe 20 octombrie

Media Galaxy, anunţă începerea campaniei Black Friday de joi, 20 octombrie. Astfel, anul acesta, retailerul îşi propune să îşi depăşească deruleze campania de Black Friday pe parcursul a 35 de zile, în perioada 20 octombrie – 23 noiembrie, potrivit unui anunţ al companiei.

Pentru a asigura cumpărătorilor noi reduceri săptămânale, campania este împărţită în mai multe runde de promoţii, de câte o săptămână fiecare. Ofertele vor fi dezvăluite treptat în fiecare rundă şi vor culmina cu runda finală în săptămâna 17-23 noiembrie.

Media Galaxy anticipează că volumul vânzărilor anul acesta va depăşi recordul de anul trecut, când lanţul de retail Media Galaxy şi Altex a avut vânzări cumulate în valoare de 80 de milioane de euro, atât online cât şi offline. În ceea ce priveşte segmentele de produse, cele mai mari vânzări sunt aşteptate în categoriile Entertainment, Brown Goods, Electronice şi Electrocasnice Mici. 
Citește articolul integral pe http://www.go4it.ro/