Reteaua de bancomate, POS-urile, platile cu cardul si serviciul de internet banking ale ING au cazut sambata. Serviciile au redevenit functionale dupa aproape 11 ore.
UPDATE ING Bank anunta ca „toate serviciile ING sunt din nou functionale”. Anuntul a fost facut si pe pagina oficiala de Facebook.
NG Bank anunta intr-un comunicat remis redactiei ca problemele au aparut la „sistemul de stocare a datelor” si ca lucreaza impreuna cu furnizorii sistemului afectat „in regim de maxima urgenta” pentru remedierea situatiei. „Aceasta problema tehnica nu a pus niciun moment in pericol datele si disponibilitatile banesti ale clientilor ING, care sunt in deplina siguranta”, precizeaza ING.
Comunicatul ING:
„Va informam ca astazi, 10 septembrie, orele 13.00, sistemul de stocare a datelor a inceput sa genereze erori in operare. Ca urmare a acestei situatii tehnice neprevazute, atat reteaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cat si serviciul Home’Bank au devenit indisponibile.
Lucram impreuna cu furnizorii sistemului afectat in regim de maxima urgenta pentru remedierea acestei situatii in cel mai scurt timp posibil. Aceasta problema tehnica nu a pus niciun moment in pericol datele si disponibilitatile banesti ale clientilor ING, care sunt in deplina siguranta.
Vom informa periodic clientii cu privire la stadiul remedierii acestei situatii neplacute.
Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create si va asiguram ca, impreuna cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratam rezolvarea acestei problema in regim de maxima prioritate.”
sursa: hotnews.ro