afi palace ploiesti

AFI Palace Ploiești continuă planurile de dezvoltare din acest an și anunță completarea mixului de branduri din centrul comercial cu încă două nume premium: Calzedonia și Pandora. Astfel, brandul de lenjerie italian va fi prezent cu un magazin în centrul comercial ploieștean, începând cu toamna acestui an, iar Pandora se va extinde de la o insulă, la propriul magazin.

„AFI Palace Ploiești are o evoluție ascendentă, cu creșteri semnificative de la an la an. Din acest motiv, ne dorim să continuăm dezvoltarea centrului comercial și să stimulăm performanțele acestuia prin diversificarea mixului de branduri.” a declarat Oana Vîjială, Mall Manager AFI Palace Ploiești.

Brandul Pandora s-a lansat inițial în AFI Palace Ploiești cu o insulă, în luna noiembrie a anului trecut, însă ca urmare a rezultatelor foarte bune obținute în mai puțin de un an de la deschidere, brandul a decis extinderea cu un magazin propriu în AFI Palace Ploiești unde va aduce clienților o gamă extinsă de produse. Noul magazin Pandora va fi deschis la data de 16 septembrie 2016 și va fi situat la parterul centrului comercial.

Totodată, Calzedonia va fi deschis în AFI Palace Ploiești începând cu data de 1 octombrie 2016, la etajul 1 al centrului comercial și va avea o suprafață de 40 de metri pătrați. Brandul italian se remarcă la nivel internațional și aduce prin produse de lenjerie intimă premium pentru femei și copii.