magazin japonez

Patronul primului magazin 100 la sută japonez din România: „La mall un ceainic e de patru ori mai scump decât prețul de achiziție. E neetic față de client”

În ultimii ani, avem, din fericire, parte de cultură japoneză mai multă și de calitate. Pornind de la experiențe culturale japoneze, cum ar fi să iei masa la un restaurant autentic japonez și până la traduceri excepționale ale autorilor japonezi realizate de diferite edituri, publicul românesc iubitor de cultură japoneză este răsfățat.

Pe lângă tot felul de restaurante japoneze și cărți, la București avem parte de o nouă experiență japoneză, de „un colț din Japonia”, menită să întregească, să dea o nouă dimensiune vieții culturale japoneze. De o săptămână s-a deschis magazinul Takumi în vechea locație a „Librăriei Humanitas din fundul curții”.

Un interviu cu Ștefan Liiceanu, fiul lui Gabriel Liiceanu și al Aurorei Liiceanu, antreprenor întors în România după 17 ani de muncă în domeniul financiar din Japonia.
Citește textul integral pe republica.ro