sms tce bilet

Începând de astăzi, 1 aprilie 2016, ploieștenii pot achiziționa legitimație de călătorie trimițând sms la un număr diferit de cel vechi. Totuși, au apărut și primele probleme (Vezi dovada la finalul textului).

Conducerea TCE anunță că perioada contractuală cu compania ce asigura plata prin sms a expirat în data de 31 martie 2016, însă afacerea este una cu cântec.

Observatorulph.ro a publicat această poveste aici: Unde au ajuns banii ploieștenilor care și-au cumpărat bilete TCE prin SMS. Țeapă de 12.500 euro!

În urma unei licitații s-a stabilit un nou partener și implicit numărul de telefon la care se poate trimite sms a fost modificat.

Noul număr de la care ploieștenii pot achiziționa bilete este 7445.

Pentru validare este necesar ca mesajul cu codul primit de călător să fie salvat în telefon și să fie prezentat ulterior controlorului. Începând cu 1 aprilie 2016 la vechiul număr de telefon  (7576) nu se mai pot trimite sms-uri.

Compania ce a câștigat licitația, SCALA ASSISTANCE, asigură și o aplicație prin care călătorii pot face plata cu cardul.

Până la momentul intrării în vigoare a noului număr aplicația nu este valabilă, deși pe afișele din autobuze sunt explicați exact pașii pe care călătorii trebuie să-i urmeze pentru a putea plăti prin intermediul aplicației.

Astfel, ploieștenii care astăzi s-au bazat pe faptul că pot plăti online cu cardul biletul de călătorie au avut o supriză neplăcută, aplicația neputând fi descărcată.

Autoritățile responsabile și-au cerut scuze  de la cetățenii nemulțumiți și au promis că aplicația va putea fi achiziționată în cel mai scurt timp, fiind vorba de unele probleme tehnice.

aplicatia sms