Retailerul german Kaufland, parte a grupului german Lidl&Schwartz îşi pregăteşte propriul departament de comerţ electronic şi va intra în comerţul online cel mai târziu în 2017.

Kaufland este pregătit să îşi înfiinţeze propriul departament dedicat operaţiunilor de comerţ electronic sub umbrela Kaufland Omnichannel International GmbH, scrie Modern Buyer, care citează publicaţii de specialitate. Potrivit Modern Buyer, Kaufland intenţionează să intre în comerţul online până în 2017 cel mai târziu, şi va folosi logistica proprie pentru serviciile online. Oricum, Kaufland este ultimul lanţ de retail din Germania care intra pe segmentul online.

Kaufland este numărul unu pe piaţa comerţului alimentar din România. Retailerul oprează 104 magazine la nivel naţional, din care 11 în Bucureşti. Dacă lansarea operaţiunilor on-line va viza în acelaşi moment şi piaţa românească. Kaufland va deveni al treilea lanţ de hypermarketuri din România care va avea şi servicii de vânzare online, după Cora şi Carrefour.
Citește articolul integral pe economica.net