După ce ieri observatorulph.ro a publicat lista pilelor politicienilor locali, angajate de managerul Emanuel Ilie la Hale și Piețe SA, astăzi vă prezentăm cum a înregistrat societatea Consiliului Local Ploiești profitul după care se ascunde conducerea.
Constrâns de prevederile unei hotărâri de consiliu local privind tarifele de închiriere pe care le poate practica Hale și Piețe SA, Emanuel Ilie a apelat la soluții alternative pentru creșterea încasărilor, care s-au răsfrânt direct în buzunarele ploieștenilor.
Iată câteva exemple de taxe lunare, calculate pe mp, care au dus la majorarea cheltuielilor comercianților cu până la 50%, aceștia recuperându-și banii, firesc, din scumpirea produselor alimentare vândute populației.
Astfel, pentru montarea unui bec deasupra unei tarabe se percepe un tarif de 2,64 lei, a fost introdusă taxa de salubritate de 12,9 lei, iar apa consumată, în sistem paușal, este calculată la 5,7 lei. Lista taxelor introduse pe șest, dar plătite în final de cumpărători, continuă cu materiale de curățenie – 9 lei, tarif lift 1,5 lei/utilizare, taxa de parcare – 50 de lei/90 de ore pe lună.
Cum o tarabă are, în medie 2 mp, taxele de mai sus se dublează pentru fiecare comerciant în parte.
Numai pe platoul halelor centrale, unde sunt peste 500 de tarabe, din aceste taxe, Hale și piețe SA încasează lunar câteva sute de mii de lei!
Și asta nu e tot. În piața Malu Roșu, renovată cu cântec, fiecare comerciant a ajuns să plătească un consum de energie electrică de 21lei/mp, deși nu beneficiază decât de iluminatul ambiental!
În felul acesta aveți explicația scumpirii excesive a fructelor și legumelor din piețele ploieștene, care reprezentau o alternativă mai ieftină la supermarketuri.
Pentru a ieși pe profit, managerul Ilie a amânat anul trecut plata despăgubirilor pe care trebuie să le acorde foștilor angajați, pe care i-a concediat din motive politice.
Astfel, patru foşti angajaţi cu funcţii de conducere, daţi afară la propunerea sa, au câştigat procesul, societatea Consiliului Local Ploieşti fiind obligată la plata unor despăgubiri de câteva miliarde de lei vechi! Detalii aici: CONCEDIERI ABUZIVE LA HALE ŞI PIEŢE. ILIE, OBLIGAT SĂ PLĂTEASCĂ DESPĂGUBIRI RECORD
De numele lui Ilie se leagă și asocierea cu o firmă de transporturi din Giurgiu căreia i-a cedat oborul ploieștean în 2013, în condiții cel puțin dubioase, dar și matrapazlâcuri financiare care au culminat cu înregistrarea unor facturi false în contabilitatea societății.
Detalii aici:
Ilie de la Hale şi Pieţe dă Oborul pe şest chiar acum
Ilie a pregătit pe şest privatizarea Oborului
MOTIVUL INCREDIBIL AL PRIVATIZĂRII OBORULUI
CE FIRME VOR SĂ SE ASOCIEZE CU HALE ŞI PIEŢE PENTRU OBOR
CAIETUL DE SARCINI ÎNTOCMIT DE HALE ŞI PIEŢE PENTRU OBOR, PLIN DE ABERAŢII
CONTRACTUL DINTRE HALE ŞI PIEŢE ŞI VIITORUL INVESTITOR PENTRU OBOR
O FIRMĂ DIN GIURGIU, SELECTATĂ PENTRU ASOCIEREA CU HALE ŞI PIEŢE PENTRU OBOR
ILIE S-A ACHITAT DE SARCINA DE PARTID: DOMNUL DIN POZĂ A CÂŞTIGAT OBORUL
CUM ARATĂ OBORUL DUPĂ CE A FOST DAT UNEI FIRME DE TRANSPORTURI DIN GIURGIU FOTO
Și atunci, de ce este menținut în funcție? Explicația o regăsiți aici: ILIE, SULTANUL AGRO-ALIMENTARELOR PLOIEŞTIULUI