trenuri-vechi-romania2

Pe căile ferate române încă mai circulă trenuri construite la fosta fabrică Malaxa în secolul trecut. Dar acestea nu sunt cele mai vechi trenuri utilizate de către CFR Călători. Cea mai veche cale ferată montană din Sud-Estul Europei încă mai poate fi parcursă într-un tren de epocă.

Imagini cu trenuri Malaxa aflate în circulaţie au făcut senzaţie recent pe reţelele de socializare. „Nu e o fantomă. Nici un tren pentru deţinuţi. Nici un exponat de muzeu. Osia de făcută de Malaxa, carcasa e recuperată de la fiare vechi şi circulă, din când în când, atunci când nu rămâne în pană pe traseu, pe căile ferate române. Între Medgidia şi Tulcea. Absolut autentic!", remarcă un utilizator Facebook.

Altul comentează că pentru infrastructura din România, Malaxele sunt perfecte. „Avem linii cu viteze maxime de 60-80 km/h, mă refer la liniile secundare. Aceşti dinozauri se pretează perfect pentru aşa ceva", spune acesta.

„Aceste automotoare sunt modernizate cu motoare şi transmisie modernă MAN şi Volvo, fiind mai fiabile decât celebrele Săgeata Albastră-Siemens. Din păcate sunt uzate moral, dar tehnic sunt impecabile", este de părere un utilizator al reţelei de socializare, care mai spune că tot trenuri făcute de Malaxa circulă iarna între Constanţa şi Mangalia (galerie foto).

Citește continuarea pe economica.net. Vezi mai jos imagini:

trenuri-vechi-romania1

trenuri-vechi-romania2

trenuri-vechi-romania3

trenuri-vechi-romania4

trenuri-vechi-romania5

trenuri-vechi-romania6