tren arad

Cei circa 240 de pasageri ai trenului InterRegio 1822 care circula pe ruta Arad-Mangalia au ajuns la destinaţie după aproape 24 de ore, după o întârziere de opt ore, cauzată de buşteni căzuţi pe şine din cauza unei furtuni şi apoi de defectarea locomotivei, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Trenul a plecat din Arad duminică la ora 19.20 şi urma să ajungă în Mangalia, luni la ora 10.55. Cele 15 ore şi 35 de minute programate ale călătoriei s-au transformat în 24 de ore, după ce trenul a înregistrat 500 de minute de întârziere.

Călătorii au aşteptat câteva ore în zona Petroşani, unde liniile erau acoperite de buşteni şi apă din cauza unei furtuni. După ce au plecat din Petroşani şi au trecut de Bucureşti, locomotiva s-a defectat, iar pasagerii au aşteptat din nou sosirea unei alte locomotive.

"Trenul INTEREGIO 1822, care a plecat la ora 19.20 din Arad, înainte de Petroşani din cauza condiţiilor meteo - vijelii, ploaie - a fost nevoit să oprească şi a staţionat aproximativ 400 de minute. Terasamentul din proximintatea căii ferate şi vegetaţia au alunecat peste linia de contact, astfel circulaţia pe ambele fire a fost închisă. După 400 de minute, timp în care colegii noştri au remediat problema, trenul a pornit mai departe către Bucureşti. A ajuns cu această întârziere de aproximativ 400 de minute şi a plecat mai departe către Mangalia. Între Fundulea şi Săruleşti, la locomotiva aceluiaşi tren a apărut o defecţiune tehnică şi a fost trimisă o locomotivă de ajutor. La întârzierea care era deja acumulată de acest tren, a mai fost adăugată încă o întârziere de aproximativ 120 de minute, astfel că trenul a ajuns la Mangalia cu o întârziere totală de circa 500 de minute. A ajuns la Mangalia la ora 19.20, în loc de 10.55", a declarat, pentru MEDIAFAX, purtătorul de cuvânt al CFR, Alina Predescu.

Pasagerii au primit apă în staţia Feteşti.

"În traficul intern pe calea ferată din România se pot face restituiri ale biletelor de călătorie atunci când este solicitat acest lucru pentru parcursul neefectuat. Adică, în timpul unei călătorii, dacă un pasager decide că doreşte să întrerupă călătoria poate să solicite banii înapoi pentru parcursul neefectuat. (...) Regretăm situaţia creată, este vorba şi despre o cauză naturală, cele 400 de minute, au fost generate de o problemă faţă de care, au căzut acei copaci pe linia de contact. Ne pare rău, ne cerem scuze pasagerilor pentru inconvenientele create", a mai declarat corespondentului MEDIAFAX purtătorul de cuvânt al CFR, Alina Predescu.

Cele opt ore de întârziere reprezintă un record pe acest an, în condiţiile în care recordul de anul trecut aparţine unui tren care a plecat din nordul ţării către litoral şi a ajuns cu 12 ore de întârziere.

 sursa: gandul.info