iluminat-public-ploiesti.jpg

Primăria Ploiești a lansat licitația pentru mentenanța serviciului de iluminatului public, suma prevăzută fiind de 130.000 de lei, fără TVA.

Conform anunțului postat pe site-ul Primăriei Ploiești, dar potrivit și hotărârii Consiliului Local, este vorba despre o achizitie directa în vederea atribuirii contractului de prestariservicii de menținere - întreținere a sistemului de iluminat public din Ploiești.

Pe data de 7 februarie, contractul dintre Primăria Ploiești și SGU a expirat, municipalitatea fiind obligată, în regim de urgență, să apeleze la o firmă care deține licență pentru un astfel de serviciu public.

Valoarea estimată, potrivit anunțului postat și pe SEAP, este de, 130.000 lei, fără TVA, sursa de finanțare urmând să fie bugetul local.

Termenul în care pot fi prestate servicii în baza contractului este de maxim sase luni de la data inregistrarii la autoritatea contractanta, după semnarea acestuia de către ambele parți, în limita valorii estimate, timp în care Primăria Ploiești trebuie să organizeze licitație pentru încheierea unui contract pentru asigurarea serviciului de iluminat public din municipiu..

.