statie epurare

Primăria Ploiești organizează o nouă achiziție directă offline pentru atribuirea contractului de servicii având ca obiect “Expertiza tehnică – Modernizarea sistemului de colectare și epurare ape uzate în Municipiul Ploiești”.

Obiectul contractului consta in prestarea de servicii de întocmire a expertizei tehnice, recomandare care se regăsește și în raportul Curții de Conturi Prahova. Lucrările la stația de epurare a Ploieștiului au demarat în 2009, însă nu au fost finalizate, stadiul estimat fiind de 80%.

Citește și: Expertiză în cazul staţiei de epurare Ploieşti, după doi ani de nepăsare

Valoarea estimată, fără TVA, a serviciilor de expertizare este, potrivit site-ului Primăriei Ploiești, de 66.667 lei, sursa de finanțare fiind bugetul local al Municipiului Ploiești. Termenul de prestare a serviciilor este de 30 zile.

Ofertele se pot depune la Registratura Primăriei Municipiului Ploiești, Bulevardul Republicii, nr.2, intrarea C, până la data de 07.12.2016, ora 14.00.