20161020 142128

Montarea aparatelor de eliberat bilete în Ploiești a avut drept scop principal oferirea unei soluții de achiziționare de bilete și în perioadele în care tonetele sunt închise. Numai că în caz de deficiențe, recuperarea banilor este o adevărată pierdere de timp.

Un cititor al Observatorulph.ro ne-a semnalat faptul că de mai bine de o lună încearcă să recupereze banii încasați de un aparat care nu a eliberat biletul de călătorie. 

„Este vorba despre suma de doi lei. Pentru a recupera banii a trebuit să sun la numărul afișat pe telefon, am dat detalii cu privire la aparatul unde a apărut deficiența, unde era amplasat și am înțeles că voi primi telefon în momentul în care situația va fi confirmată în bilanț. Am așteptat o lună, timp în care nu am primit niciun telefon, motiv pentru care m-am dus pe strada Găgeni, la sediul TCE, pentru a afla ce se întâmplă. Repet nu este vorba de suma de 2 lei, ci despre gest. În ziua în care aparatul nu a eliberat biletul am mers pe jos până la prima tonetă de bilete, unde am mai dat doi lei ca să îmi cumpăr bilet. În fine, mi-am recuperat cei doi lei, după aproape o lună și jumătate de la întâmplare. Întrebarea care se pune este alta... De ce este bătaia asta de joc? Mi-am consumat impulsurile de la telefon, a trebuit să merg pe jos, a trebuit să mă duc pe Găgeni, iar ca să ajung acolo am dat alți bani pe bilete. Sunt curios și eu ce părere au cei care află despre situația asta”.

La începutul anului TCE a semnat un contract pentru livrarea a 30 de automate de bilete. O lună mai târziu de la achiziționarea automatelor, conducerea TCE anunța că a notificat firma să vină să ridice automatele ca urmare a deficiențelor apărute. Lucru care însă nu s-a întâmplat.

Citește și: Decizia TCE Ploieşti cu privire automatele de bilete!

În urma sesizării cititorului Observatorulph.ro am verificat astăzi situația, iar povestea spusă de ploieștean s-a confirmat întocmai. Mai exact am sunat la numărul afișat pe aparat și am întrebat peste cât timp pot recupera banii dați pe un bilet care nu mi-a fost eliberat de aparat. Ei bine, procedura durează, ne-a spus amabil persoana care a răspuns la telefon, chiar și o lună, după centralizarea sumelor și a biletelor vândute. Iar pentru recuperarea banilor singura soluție este ca cetățenii păgubiți să facă un drum până la sediul TCE. Ce se întâmplă cu un turist aflat în trecere prin Ploiești sau cu o persoană venită de la Starchiojd, la aproape 50 de kilometri distanță de Ploiești, să facă un control medical, care a plătit doi lei pentru un bilet, dar acesta nu a fost eliberat de aparat? Trebuie să facă un nou drum la Ploiești peste o lună de zile să-și recupereze banii? Sau se lasă păgubaș? Situația este rușinoasă pentru un municipiu care se dorește cu rang de metropolă...