consiliul judetean prahova

Dacă la Primăria Ploiești este un scandal continuu privind atribuțiile celor doi viceprimari, la Consiliul Județean Prahova lucrurile s-au rezolvat din start.

Atât președintele Consiliului Județean Prahova, Bogdan Toader, cât și cei doi vicepreședinți ai CJ Prahova, Ludmila Sfârloagă (PSD) și Vasile Pătrașcu (ALDE), se pare că se înțeleg perfect când vine vorba de atribuții.

Președintele Consiliului Județean Prahova, Bogdan Toader, și-a păstrat ca atribuții coordonarea Direcției Economice, Direcția Generală Tehnică și Patrimoniu, Direcția Proiecte cu Finanțare Externă, Cabinet președinte, Compartimentul control al președintelui, Serviciul Resurse Umane, Biroul Audit Intern, Compartimentul Securitate și Sănătate în Muncă - Situații de Urgență, problemele privind ordinea publică și situațiile de urgență, relațiile cu instituția prefectului, poliția județeană, organele militare, alte instituții publice și agenți economici, precum și activitatea vicepreședinților Consiliului Județean, a administratorului public și secretarului județului.

Vicepreședintele CJ Prahova, Ludmila Sfîrloagă, va îndepli atribuțiile președintelui în caz de absență motivată a acestuia, va coordona Direcția Servicii și Achiziții Publice, Compartimentul sănătate, cultură, învățământ, mass-media, sport, tineret, ONG-uri și turism, Direcția Județeană de Pază, Spitalul Județean Ploiești, muzeele de interes județean, Biblioteca Județeană Nicolae Iorga Ploiești, Centrul Județean de Cultură Prahova, Fundațiile și asociațiile în care Consiliul Județean este membru, altele decât Asociațiile de Dezvoltare Intercomunitară, Autoritatea Teritorială de Ordine Publică, problemele privind activitatea de învățământ, educație, tineret și sport, Filiala Prahova a Agenției pentru Dezvoltare Regională 3 Sud Muntenia, Parcul Industrial Ploiești, SA Plopeni Industrial Parc și Parc Industrial SA.

La rândul său, cel de-al doilea vicepreședinte al CJ Prahova, Vasile Pătrașcu, are sub coordonare arhitectul șef, Direcția Județeană de Protecția Plantelor și de Întreținere a Drumurilor, Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Prahova, Salvamont, Camera Agricolă Prahova, Spitalul de Obstetrică Ginecologie Ploiești, Asociațiile de Dezvoltare Intercomunitară, societățile Brazi Industrial Parc, Compania de Servicii Publice și Energii Regenerabile și Hidro Prahova, problemele privind activitatea din agricultură și silvicultură, precum și problemele legate de activitatea dee protecție și refacere a mediului.

În fine, secretarul județului Prahova, Mihail Pavel, răspunde și coordonează de Direcția Juridic Contencios și Administrație Publică, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională Prahova și de Școlile speciale din coordonarea Consiliului Județean Prahova.

 

Articole asemănătoare
Viața Prahovei
  • Sâmbătă, 27 Mai 2017
  • De Roxana Tănase

Posturi vacante în 15 primării din Prahova

Mai multe primării din Prahova au scos la concurs posturi vacante de referenți, consilieri, inspectori, dar și posturi pentru muncitori calificați și necalificați. Astfel, Primăria orașului Mizil...