sgu ploiesti

Problema celor 23 de angajați, care figurau ca personal auxiliar la școli și la grădinițe, a apărut încă de anul trecut. În luna decembrie, scandalul a ajuns în Consiliul Local pe motiv că persoanele figurau ca angajați la SGU Ploiești, dar erau detașați la Primăria Ploiești. În luna ianuarie și februarie, s-a tot vorbit de găsirea unei soluții, având în vedere că Primăria Ploiești nu a mai decontat facturile pentru plata salariilor.

Astfel, potrivit unei hotărâri de Consiliu Local angajații în cauză urmau să fie preluați de către administrația locală. Singura problemă este că angajările în administrație se fac pe bază de concurs. Prin urmare până la scoaterea posturilor la concurs, cele 23 de persoane sunt repartizate la Spații Verzi în cadrul Servicii Gospodărire Urbană. Mai grav este faptul că pentru lunile decembrie, ianuarie și februarie, nici acum oamenii nu și-au primit banii și sunt slabe speranțe că pentru munca prestată să primească vreun ban.

„Din ce am înțeles, Direcția Economică a Primăriei Ploiești nu este de acord cu plata facturilor transmise de SGU Ploiești”, a declarat Răzvan Ursu, viceprimarul municipiului Ploiești.

Săptămâna trecută, reprezentanții SGU Ploiești s-au întâlnit cu reprezentanții Primăriei Ploiești însă nu au ajuns la niciun consens cu privire la plata facturilor transmise de Servicii Gospodărire Urbană.